HTC One x

• 13 maart 2012
  • 17 reacties
  • 2219 Bekeken

T-Mobile gaat de HTC One X aanbieden!
Meer informatie vind je op de speciale HTC One X pagina. Inschrijven voor het toestel kan ook via deze pagina.

17 reacties

T-Mobile gaat de HTC One x aanbieden!
Meer informatie vind je op de speciale HTC One x pagina. Inschrijven voor het toestel kan ook via deze pagina.

Wanneer wordt het toestel verwacht? In week 14 zoals bij de andere aanbieders?

Hopelijk komt T-Mobile met een leuke aanbieding...
Reputatie 2
Ik mag verlengen dus wacht met smart op de aanbieding die T-mobile gaat doen......

Een vraag over de firmware: heeft de one x de originele firmware of een eigen versie van T-Mobile? Ik zie het liefst originele firmware ivm updates.
Reputatie 2
En natuurlijk verwachten wij ook een reactie op de posts boven mij. Vooral op een Sticky topic 😉

Ben erg benieuwd wat de prijzen via T-mobile zullen zijn. Wil 'm erg graag hebben, maar loopt nog te twijfelen hoe wat en waar.
Reputatie 2
En natuurlijk verwachten wij ook een reactie op de posts boven mij. Vooral op een Sticky topic 😉

Ben erg benieuwd wat de prijzen via T-mobile zullen zijn. Wil 'm erg graag hebben, maar loopt nog te twijfelen hoe wat en waar.
Reputatie 2
En staat er t-mobile in het scherm of op de achter kap.

Of is het echt alleen maar de software?
Reputatie 2
Is er inmiddels al wat meer bekent over de levertijd van de htc one x?
Reputatie 2
Ik ben hier zo ongelofelijk benieuwd naar. Ik kan mijn abbonement verlengen en de officiele release staat vast op 4 April. Daarnaast is de verkoop al officieel van start gegaan en vraag ik me dus af: waarom heeft T-mobile nog steeds staan dat de levertijd niet bekend is? (Bij Coming Soon). Ik móet deze telefoon gewoon bijna hebben, en T-mobile is mijn favoriete aanbieder wat dat betreft. Word deze pagina zo slecht bij gehouden of ligt dit aan mij? Als het aan mij ligt stap ik volgende week maandag (officiele release) nog de winkel binnen en vraag ik hoe het ermee staat! Heeft íemand van T-Mobile uberhaupt al enig idee?
Idd, wat zijn de eventuele kosten bij de verschillende abbo's.
jammer dat tmobile lang op zich laat wachten
ik kreeg zojuist van klantenservice te horen dat hij in week16 aangeboden gaat worden en in de tmobile shops zal liggen. Nog even 2 weken wachten dan maar, zucht! 🙂
Reputatie 2
vandaag besteld bij verlenging, tzal mij benieuwen.....F5 'en op de bestellingsstatus pagina dus....
Reputatie 2
vandaag besteld bij verlenging, tzal mij benieuwen.....F5 'en op de bestellingsstatus pagina dus....

levering vertraagd, vermoedelijk 18 /20 april
levering vertraagd, vermoedelijk 18 /20 april

ja dat is dus week 16, alles wat ze nu kwa bestellingen binnen krijgen zijn als het ware pre-orders. pfff
Als ik het goed begrepen heb zit er in deze HTC One X een micro-Simkaart. Kan iemand dit bevestigen?
Ben ook erg benieuwd of het mogelijk is om een dual-Sim in deze telefoon te gebruiken. Weet iemand hier iets over?

Op de T-mobile website zie ik alleen maar de Dak Grey versie. Is de HTC One X ook in wit verkrijgbaar?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Reputatie 2
Microsim idd, kan je even bestellen bij klantenservice, ik had um binnen 2 dagen in huis, ruim op tijd voor levering van de X
Gaat T-Mobile ook de HTC ONE S verkopen? Ik vind persoonlijk de ONE X te groot..
de mijne wordt zaterdag geleverd, kreeg een sms en email bericht vandaag.
@Mc Gerrit: Ja, alleen microsim. Nee, geen dual-sim. Nee, voorlopig alleen dark grey versie.

Reageer