Vraag

HTC ONE X Krassen.

• 3 januari 2013
  • 4 reacties
  • 711 Bekeken

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden, net voor de zomervakantie mijn HTC ONE X besteld en ontvangen.
Ik heb gelezen dat het scherm is uitgerust met Gorilla Glass 2, wat krassen moet voorkomen, dit is ook zo gezegd door een verkoopadviseur van T-Mobile.

Ik heb mijn telefoon alleen met Oud&Nieuw een keer laten vallen, en nu zitten er heel veel krassen op mijn scherm, en wat beschadiging op de behuizing.
Dat er schade zit op de behuizing accepteer ik, dit is ook niet gezegd dat dit krasvrij blijft, maar dat er nu veel krassen op mijn scherm zitten vind ik niet kunnen, door wat mij is verteld.

Is er iets wat ik kan doen om dit als bijv garantie te claimen bij T-Mobile/HTC?

Met vriendelijke groet,
Vinneeh

4 reacties

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Reputatie 5
@Vinneeh Wat vervelend dat er nu krassen op het toestel zitten! Gorilla Glass 2 zorgt ervoor dat het display minder snel beschadigd of kapot gaat bij normaal alledaags gebruik. Bijvoorbeeld wanneer je je toestel in je zak hebt zitten en er sleutels tegenaan zitten. Val,- stoot- en drukschade zijn altijd uitgesloten voor garantie.
Bedankt Tom voor je reactie, ik ben het er alleen niet helemaal mee eens. Er is mij verteld dat er geen krassen konden komen op het beeldscherm. Ik heb zelfs video's gezien waar ze dit gingen testen door een spijker in het hout te slaan met een HTC One X, zonder een enkel krasje.

En dan schaaft mijn HTC One X een keer over de grond en heb ik nu allemaal krassen op mijn scherm. Is er iets wat jullie hieraan kunnen doen? Ik heb mijn toestel net een paar maandjes.

Met vriendelijke groet,
Vincent.
Reputatie 7
@Vinneeh

Wat vervelend dat je scherm na een aantal maanden al krassen heeft! In het bericht van Tom staat eigenlijk wel waar het op neerkomt. Dit soort schade valt altijd buiten de garantie.

Je kan hem ter reparatie aanbieden. Je krijgt dan een prijsopgave die je dan kunt accepteren of weigeren. Iets anders kan ik helaas niet voor je doen.

Reageer