HTC One X reageert na vervanging niet

Hallo,
Mijn scherm van de htc one x reageerde opeens op geen enkele plek meer, ik heb het scherm vervangen en na de vervanging reageert hij nog steeds niet. Ik krijg het startscherm wel in beeld maar ik kan hem vervolgens niet unlocken omdat de touch niet werkt. Ik wist zeker dat ik hem goed had vervangen dus ik dacht dat het misschien aan het scherm lag, vervolgens weer een nieuw scherm gekocht en deze erin geplaatst maar de touch doet het nog steeds niet dus het ligt niet aan het scherm/de installatie van het scherm. Iemand enig idee?

2 reacties

Reputatie 5
Hoi Timiphone,
Wat vervelend dat je toestel niet goed werkt. Als je toestel defect is heb je 24 maanden garantie. Ik begrijp dat je zelf het scherm hebt vervangen. In dat geval vervalt de fabrieksgarantie. Je kunt het toestel via T-Mobile laten repareren, maar je betaalt dan in ieder geval onderzoekskosten. Je ontvangt daarna een prijsopgave voor de reparatie.

Misschien kun je beter eerst kijken of er iemand anders een oplossing weet? Wellicht dat er iemand op Tweakers tips voor je heeft.
Voordat je een scherm vervangt moet je natuurlijk ook eerst het te vervangen scherm testen, op die manier kun je zien of het scherm zelf werkelijk defect is.
Als je die mogelijkheid zelf niet heb moet er eigenlijk niet aan beginnen. Tevens worden vaak niet orginele vervangende schermen aangeboden die niet of niet juist werken.

Ik zeg niet dat je een verkeerd scherm gekocht heb maar het is heel erg lastig om orginele fabrieks onderdelen te krijgen.... Ik koop onderdelen altijd via de importeur van de telefoon die leveren ook de onderdelen voor de reparatiecenters maar daar kun je zelden als particulier terecht natuurlijk.
Met name op Ebay word van alles aangeboden wat niet helemaal is wat het zou moeten wezen....

Gezien de prijs en leeftijd van het toestel kan je nu haast van een total loss spreken maar hij valt natuurlijk prima te repareren en een scherm vervangen door een HTC dealer kost rond de 180 Euro....

Reageer