Vraag

HTC one X stuk

• 27 maart 2013
  • 6 reacties
  • 1285 Bekeken

Hey, mijn toestel (htc one x) is kapot het scherm doet het niet meer boven de helft. nou wil ik hem laten repareren bij T-mobile. Dus moet ik hem opsturen, het is handig om een back up te maken want alle gegevens worden gewist tijdens het reparatieproces. maar nu kan ik niet bij mijn bestanden omdat mijn telefoon vergrendeld is... is er een marnier om toch bij mijn bestanden te komen zonder mijn telefoon te ontgrendelen? want ik wil mijn gegevens graag behouden..

6 reacties

Beste Poorboy,

Wat wil je backupen? Je kunt namelijk proberen het toestel via usb aan te sluiten en te kijken of je dan wel de gegevens er af kunt halen.
Want zie je niks aan de bovenkant of reageert het toestel op die plekken gewoon niet?
@ poorboy

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Hmm wat vervelend dat je toestel defect is 😞 Zoals hierboven duidelijk door Netgangster is aangegeven, is een back-up maken door middel van je toestel aansluiten op je computer waarschijnlijk de oplossing. In deze link staat stapsgewijs beschreven hoe je dat kunt doen. Laat je even weten of het is gelukt?
Reputatie 2
precies hetzelfde probleem. aansluiten op de pc middels usb en htc sync werkt niet, want toestel moet ontgrendeld zijn wil je bestanden etc kunnen benaderen. iemand nog een andere oplossing?
Reputatie 6
Badge +16
@gijsss

Heb je ook een defect scherm? Erg vervelend.. Helaas is er geen andere manier om je toestel te ontgrendelen. :(

Ik zie dat je inmiddels ook langs één van onze T-Mobile Shops bent geweest. Hebben ze hier nog iets voor je kunnen betekenen?
Reputatie 2
Nee helaas. Je zou denken dat er toch wel meer mensen zijn die dit zelfde probleem ondervinden?
Als het hele scherm niet meer reageert en de USB foutopsporing staat niet aan kun je denk ik weinig doen.
Als dat laatste wel aan staat kun je een nandroidbackup maken, maar dat gaat wel erg de technische kant op.

Reageer