Beantwoord

HTC onze updaten 4.4.2

Kan nog steeds de updaten niet installeren heb 24gb geheugen over bij installeren zie je een rode driehoekje met een rood streepje erin en dan stopt de updaten mijn toestel komt uit de tmobile shop
icon

Beste antwoord door Razza 18 juni 2014, 16:38

Hallo Stef en Rob,

Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de afdeling die hierover gaat. Zij geven aan dat je dit zou moeten kunnen oplossen door een volledige back-up te maken van al je gegevens met HTC Sync, daarna een factory reset te doen, je toestel te updaten en daarna pas je back-up terugzetten. Mocht het op deze manier niet gelukt zijn dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden via een van onze T-Mobile Shops.

Bekijk origineel

7 reacties

Het bovenstaande betreft HTC one
Reputatie 3
Badge +1
Heb je al geprobeerd je toestel te resetten en daarna te update ??
Ik heb het toestel ook al gereset heb er zelfs nog een andere simkaart in gedaan t-mobile verwijst mij naar HTC en andersom ook afschuiven noemen ze dat
Is die ruimte vrij op het toestel of op de sd kaart? Niet altijd kan de externe opslag gebruikt worden om de update te downloaden en uit te pakken en tot slot te installeren.

Ik weet zelf niet of dit bij jouw toesten het geval is, vaak kan alleen de update uitgevoerd worden als er genoeg interne opslag vrij is. Verder heeft HTC gelijk, als je een T-mobile brandend toestel heb dan is HTC niet verantwoordelijk voor updates of problemen daarmee dit zijn echt voor rekening van T-Mobile... Vreemd dan ook dat die je naar HTC verwijzen...
Ik heb hetzelfde probleem en dit voor een tijd terug ook op dit Forum geplaatst. Bij T-Mobile is in ieder geval niemand capabel om hier een oplossing voor aan te dragen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Stef en Rob,

Onze excuses voor de late reactie.

Ik ga dit gelijk voor jullie navragen bij de afdeling die hierover gaat. Zodra ik hier een reactie van heb ontvangen zal ik jullie hiervan op de hoogte stellen. Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Stef en Rob,

Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de afdeling die hierover gaat. Zij geven aan dat je dit zou moeten kunnen oplossen door een volledige back-up te maken van al je gegevens met HTC Sync, daarna een factory reset te doen, je toestel te updaten en daarna pas je back-up terugzetten. Mocht het op deze manier niet gelukt zijn dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden via een van onze T-Mobile Shops.

Reageer