Sticky

HTC software update topic - stel je vragen aan de expert!

Toon eerste reactie

1437 reacties

Enkele dagen en de HTC M8 krijgt de Marshmallow en Sense 7 update. Voorzover ik kan beoordelen is er aan deze fijne Phone niks wat er verbeterd kan worden. Geen spijt van deze aanschaf gekregen. Gaan zien of Marshmallow iets toevoegt.
Enkele dagen en de HTC M8 krijgt de Marshmallow en Sense 7 update. Voorzover ik kan beoordelen is er aan deze fijne Phone niks wat er verbeterd kan worden. Geen spijt van deze aanschaf gekregen. Gaan zien of Marshmallow iets toevoegt.
Ja het betrekken van je sd kaart geheugen bij je interne geheugen, Android was daarin hopeloos verouderd, daarnaast heb ik met een rooted 5.02 versie geen issues meer ervaren
Lees zojuist dat voor de HTC M8 naast de GPE versie ook de normale versie van de Google server te downloaden is. Bovendien aankondiging van een HTC One X9. Impliceert dat HTC niet achterover leunt de zaken vlot te trekken.
Lees zojuist dat voor de HTC M8 naast de GPE versie ook de normale versie van de Google server te downloaden is. Bovendien aankondiging van een HTC One X9. Impliceert dat HTC niet achterover leunt de zaken vlot te trekken.Nouja het heeft wel even geduurd voor een decent update, ik ga eens kijken of xda al de reguliere versie heeft, ik kan niet wachten op M, eindelijk mijn geheugenproblemen opgelost!
Iemand de Marshmallow Update voor de M8 - die door Google on line is gezet - al gedownload en geïnstalleerd? Ben benieuwd.
Zal het Iwan vragen, want die zat al op custom en kon niet wachten op M 😉
Helaas niet ben rooted maar niet S-Off en dat kost 25 euro, ik wacht wel even.
En het volgende stukje software van HTC gaat verdwijnen, het wordt wellicht niet veel gebruikt maar alle 'exclusieve' functies van HTC worden zo wel teniet gedaan : http://forums.androidcentral.com/htc-one-m9/607607-news-republic-app-replacing-blinkfeed-awful.html
Ik denk dat Zoe de volgende app wordt welke gaat worden afgesloten. Tijd voor een GPE editie als het zo doorgaat
Iwan, zoals ik het begrepen heb gaat Blinkfeed zelf niet verdwijnen, alleen als source voor nieuwsberichten. De indeling op het homescreen blijft toch wel bestaan? de feed van blinkfeed wordt vervangen door news republic.
Iwan, zoals ik het begrepen heb gaat Blinkfeed zelf niet verdwijnen, alleen als source voor nieuwsberichten. De indeling op het homescreen blijft toch wel bestaan? de feed van blinkfeed wordt vervangen door news republic.
Ah zo, nouja ik lees nogal slechte verhalen van mensen die over zijn gestapt, veel meer reclame en dergelijke. Ik heb het inmiddels uitgeschakeld.
Heb die ellende nog niet geïnstalleerd, gebruik het toch minimaal.. maar news republic is inderdaad wel erg slecht qua ads.. dat heb ik ook al gezien.

On the bright side:
De Android M / 6.0 updates voor de M8 / M9 / A9 zijn goedgekeurd en zou er binnenkort aan moeten komen :D

-edit-
Zo, krijg echt letterlijk zojuist door dat ook de M8 is goedgekeurd 😃
Ik wacht met smart af op de M8 update 😃
Is er nu al een datum voor de update van de M9?
Is er nu al een datum voor de update van de M9?
Goedendag Rob,

Een datum komt er zelden, enige wat we weten is dat de update is goedgekeurd en dus uitgerold gaat worden. Wanneer is altijd even gokken. De verwachting is veelal 2 weken na goedkeuring, maar dat gedeelte is dan weer HTC en systeembeheer afhankelijk, oftewel...

Ik heb deze week vaak op 'software update' gecontroleerd en zal dat komende week weer doen. Zodra hij er is, wordt er hier wel een berichtje achter gelaten hoor 😉
Is er toevallig al iets bekend over wanneer T-Mobile de Android 6.0 update van de One m8 gaat uitrollen?

Ik weet dat hij alleen nog maar voor de unlocked variant uit is, maar zou graag willen weten of er al iets over bekend is.
4 reacties hoger meld ik dat ook de M8 is goedgekeurd en dus onderweg is. Wanneer is nu buiten handen van T-Mobile, maar is vaak een twee weken. Dus even geduld en zodra hij er is zal je vooral Iwan hier uitbundig het zien melden 😉
Is er ook al een datum bekend voor de M8s?
4 reacties hoger meld ik dat ook de M8 is goedgekeurd en dus onderweg is. Wanneer is nu buiten handen van T-Mobile, maar is vaak een twee weken. Dus even geduld en zodra hij er is zal je vooral Iwan hier uitbundig het zien melden ;)
Helaas krijg ik net de melding dat er wat vertraging op de uitrol zit van de M8. Dus het worden iets meer dan 2 weken, maar hij zit actief in het proces momenteel :D

De M8s wordt echter pas volgend jaar.
De M9 zou momenteel moeten uitrollen.
4 reacties hoger meld ik dat ook de M8 is goedgekeurd en dus onderweg is. Wanneer is nu buiten handen van T-Mobile, maar is vaak een twee weken. Dus even geduld en zodra hij er is zal je vooral Iwan hier uitbundig het zien melden ;)
Helaas krijg ik net de melding dat er wat vertraging op de uitrol zit van de M8. Dus het worden iets meer dan 2 weken, maar hij zit actief in het proces momenteel :D

De M8s wordt echter pas volgend jaar.
De M9 zou momenteel moeten uitrollen.

Hmm dat is jammer, heb ik net m'n m8 weer teruggeflashed op de stock rom 😞

Hmm dat is jammer, heb ik net m'n m8 weer teruggeflashed op de stock rom :(

Alsof jij niet net zo op de hoogte bent als ik .........

In de tussentijd, M9 gebruikers (ik kan toch niet de enige hier zijn....) vaak op 'check update' tikken, want onze 6.0 staat in de wacht!

Hmm dat is jammer, heb ik net m'n m8 weer teruggeflashed op de stock rom :(

Alsof jij niet net zo op de hoogte bent als ik .........

In de tussentijd, M9 gebruikers (ik kan toch niet de enige hier zijn....) vaak op 'check update' tikken, want onze 6.0 staat in de wacht!

Het stuk over de vertraging had ik gemist, overigens verbaast die vertraging me niks, dat is bij elke HTC update tegenwoordig zo. De USA krijgt voorrang op alles qua updates als het aan HTC ligt.
Net weer een update voor m'n ouwe trouwe M7 binnen. Security update. Nu 7.18.111.51 (met nog steeds 5.0.2, sense 6.0).
Android 6.0

Updates:
- M8 had vertraging met uitrol gekregen, nu na jaarwisseling in week 1
- M9 heeft nog meer vertraging gekregen en lijkt februari te worden.........
- A9 (geen idee waarom vergeten) komt met 6.0.... dus geen update 😉

In navraag:
- M8s is nog niet bekend wanneer deze getest gaat worden.

Nu... Iemand een goede wapenwinkel te vinden? Iemand ergens heeft mijn M9 update vertraagd... grrrrrrrr
Uitrol 6.0 gisteren begonnen voor simlock vrije M9 in de US. Zal hier wel februari worden
Hoe zit het eigenlijk met de HTC One M10? Gaat die eigenlijk uberhaupt komen? Op internet vind ik namelijk wel hele websites die zich bezig houden met speculaties omtrent dit toestel, maar er zou maar erg weinig nog gelekt zijn.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie al iets gehoord heeft. Het lijkt er op dat ik dan pas mijn M7 ga opgeven als ik af zou gaan op de speculaties.

Reageer