Sticky

HTC software update topic - stel je vragen aan de expert!

Toon eerste reactie

1437 reacties

Hoe zit het eigenlijk met de HTC One M10? Gaat die eigenlijk uberhaupt komen? Op internet vind ik namelijk wel hele websites die zich bezig houden met speculaties omtrent dit toestel, maar er zou maar erg weinig nog gelekt zijn.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie al iets gehoord heeft. Het lijkt er op dat ik dan pas mijn M7 ga opgeven als ik af zou gaan op de speculaties.
Ik heb er dit jaar erg weinig over gelezen, ik denk wel dat er een M10 komt en ik hoop dat ze dit maal niet tig versies van een toestel uitbrengen (zoals bij de M9). Dikke kans dat een snapdragon820 inzit met 4Gb intern geheugen, qua scherm mag het gewoon HD zijn hier maar ze zullen wel mee moeten met de meute en een inefficiënt quhd scherm in bouwen 😞
Issam! Week 1 is bijna voorbij maar ik zie alleen dat de versie voor T-Mobile USA is uitgerold, heb jij al wat meer info over de eventuele vertraging? Of gaat dit morgen plaats vinden ? 🙂
Nog een paar uurtjes voor de eerste werkweek van 2016, ik ben benieuwd of ik vandaag de Android 6.0 update voor mijn M8 ga zien. 🙂
Reputatie 3
Hoi heeft iemand een oplossing mijn toestel een One M7 kreeg vandaag een OTA update.
Allereerst wou die niet installeren met foutcode 7 bij poging 2 wel maar ik kom nu niet meer op mijn toestel.
Bij bijwerken apps komt de app system ui is gestopt.
Factory reset heeft niks geholpen.
Is er een recovery image die je via usb kunt inladen voor dit toestel beschikbaar?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Iwan en HvdM

De software update voor de HTC One M8 zou deze week vrijgegeven moeten worden. Zou je het deze week in de gaten willen houden? Mocht je geen update ontvangen dan ga ik het voor je navragen bij onze collega.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Viveutvivas,

Erg vervelend dat je toestel plotseling niet meer werkt. Goed dat je zelf al het één en ander hebt uitgeprobeerd. Heb je toevallig ook een fabrieksreset gedaan zonder je back-up terug te plaatsen. Deze foutmelding kan namelijk weer terugkomen als je jouw back-up terug plaatst. Laat ons weten of dit voor jou de oplossing is.

Mocht dit voor jou niet de oplossing zijn dan zou je even kunnen wachten op de HTC experts in de hoop dat zij je van een oplossing kunnen voorzien. Anders wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic.
Hey Iwan en HvdM

De software update voor de HTC One M8 zou deze week vrijgegeven moeten worden. Zou je het deze week in de gaten willen houden? Mocht je geen update ontvangen dan ga ik het voor je navragen bij onze collega.

Ik ga het in de gaten houden, hopelijk zet HTC er toch wat vaart achter 🙂
Nog niks te vinden, nog een paar "werkuurtjes". 🆒
HTC geeft aan dat deze week (waarschijnlijk) de uitrol gaat beginnen. Op xda is de 401 versie al in meerdere roms opgedoken dus het zal inderdaad niet lang meer duren. Voor zowel de M8 als de M9
De update voor T-Mobile Duitsland is gestart, ik verwacht dat deze voor de Nederlandse bezitters dan ook gestart is. Kan iemand dit nakijken? Betreft overigens voor de M8
Net via 4G even gekeken maar krijg geen melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Hij staat wel ingesteld op dat hij alleen over Wi-Fi mag bijwerken, ik weet niet of dat invloed op de check heeft.
Dit zou geen verschil moeten maken, ik wacht ook nog op de unbranded 401 update. maar die komt altijd later dan de t-mobile versie.
Inmiddels zie ik:
  • Software-updates - 1 (536KB v6.4.151127)
  • Software-updates - 2 (157KB v6.0.867924)
  • Software-updates - 3 (1,79MBKB v6.0.867813)
Updates rollen binnen, gaat langzaam, half Europa is nu aan het updaten De update is ongeveer 1Gb groot. Ik ben erg benieuwd 🙂
Is dit nu alleen voor de m8 of ook voor de m9?
Na die drie kleine updates kreeg ik de optie om naar Android 6 te upgraden. Het leek me niet verstandig om die 1GB over 4G te downloaden. De verwachtte installatietijd van 1 uur kwam vrijwel overeen met de werkelijkheid met apps optimaliseren.

Ik heb één keer gehad dat terwijl ik in de Twitterapp bezig was ineens het HTC opstartscherm kreeg en hij niet reageerde. Na lang indrukken van de powerknop kreeg ik de normale opties voor opstarten en daarna was ik terug in het hoofdscherm. Beetje vaag maar verder geen vreemde zaken meegemaakt.
Na een paar dagen de 6.0 versie gerund te hebben weinig op of aanmerkingen, mijn toetsenbord is nog niet verdwenen dus dat is al een pluspunt. Ook is de aanvulling met skins een fijne bijkomstigheid, de SD kaart optie nog niet gebruikt, wellicht dat ik dit als ik ooit een snelle kaart koop nog een keer ga proberen. Verder prima update tot zover. Het voelt allemaal wat meer 'stock' aan is de enige opmerking die ik heb.
M9 Android 6.0 komt bij mij nu binnen....
Bevalt de update een beetje?
Soepel....... zo zo soepel!!!

Uhm ja, nog eerst eens een accuduur erdoorheen krijgen (verwachting is ook positief), maar qua OS erg stabiel en soepel t.o.v. de 5.0 en 5.1 zooi. Er zijn wel wat wijzigingen op process toegang merk ik (kan minder systeem processen slopen :P)
Ik heb zojuist een nieuwe sd kaart besteld met 80Mb/s Write en 90Mb/s Read van 64Gb, toch maar eens proberen of dat een beetje werkt met het opslaan van apps op de sd kaart. Interne opslag zit nu steeds vol bij de M8
Misschien hebben er een neppe htc aangeboden osfo zijn voor 80€ al tekort lijken net echt alleen je kan er niks mee
Wat bedoel je precies?
Zezammy, behalve het forum aan het spammen, zal wel bedoelen dat jouw opmerking "mijn M8 is steeds vol" dan wel verklaard kan worden met "het is een neppe".

Je weet wel, inhoudelijke reacties!

Dank he Zezammy!
Zezammy, behalve het forum aan het spammen, zal wel bedoelen dat jouw opmerking "mijn M8 is steeds vol" dan wel verklaard kan worden met "het is een neppe".

Je weet wel, inhoudelijke reacties!

Dank he Zezammy!

Ah bedankt voor de vertaling, ja ik koop alles nep. Ik voel me een beetje Cartman met z'n kartonnen iPad

Reageer