Beantwoord

HTC U Ultra

Hallo,

Begin maart komt de nieuwe htc uit.
Gaat t-mobile deze dikke telefoon aanbieden?
icon

Beste antwoord door Thalina 20 februari 2017, 14:25

Hoi mjstevens,

Wat leuk dat je aan het kijken bent naar een nieuw toestel! 🙂 Ik heb het gelijk voor je nagevraagd of hier al iets over bekend is. Het is nog niet bekend of wij dit toestel gaan verkopen, maar de verwachting is van niet vanwege weinig animo voor HTC. Houd onze website in ieder geval goed in de gaten. Mochten wij het toestel niet aan gaan bieden, dan kun je ook altijd jouw abonnement verlengen via een externe dealer met de HTC U Ultra in combinatie met een T-Mobile abonnement.

Het toestel ziet er in ieder geval mooi uit! Ik ben natuurlijk nog wel nieuwsgierig wat je zo tof vindt aan dit nieuwe toestel 🙂 Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi mjstevens,

Wat leuk dat je aan het kijken bent naar een nieuw toestel! 🙂 Ik heb het gelijk voor je nagevraagd of hier al iets over bekend is. Het is nog niet bekend of wij dit toestel gaan verkopen, maar de verwachting is van niet vanwege weinig animo voor HTC. Houd onze website in ieder geval goed in de gaten. Mochten wij het toestel niet aan gaan bieden, dan kun je ook altijd jouw abonnement verlengen via een externe dealer met de HTC U Ultra in combinatie met een T-Mobile abonnement.

Het toestel ziet er in ieder geval mooi uit! Ik ben natuurlijk nog wel nieuwsgierig wat je zo tof vindt aan dit nieuwe toestel 🙂 Ik ben benieuwd!
Hallo,

Bedankt voor de reactie!
Zou jammer zijn als jullie deze zelf niet gaan aanbieden!
Wat het toestel zo tof maakt is vooral het grote scherm met nog een extra 2inch scherm aan de bovenzijde. Daarnaast is de boomsound van htc geweldig om naar te luisteren en de software beter dan die van samsung. Ook de nieuwe software met voicecontrol zelfs als de telefoon op standby staat lijkt me erg gaaf. Daarnaast ben ik gewoon een htc fan!

Abo gaat via ons bedrijf en we willen alleen direct bij t-mobile zitten.
Reputatie 6
Badge +17
Hi mjstevens,

Gaaf om te zien dat je zo enthousiast bent over de HTC U Ultra. Mochten wij hem gaan aanbieden dan zullen we dat natuurlijk delen op onze website. Gezien je enthousiasme hoop ik het wel!

''Fingers crossed!'' :8
Hij is er. Maar niet bij T-Mobile. Erg jammer, weer een gemiste kans..
goede morgen iedereen ik heb de htc u ultra met t mobile abo via belsimpel .nl maar nu kan ik blackberry messenger niet meer gebruiken sins ik nieuwe abo heb help graag
Reputatie 6
Badge +17
Hi Hawkeyes,

Gefeliciteerd met je verlenging! Je wil natuurlijk zorgeloos gebruiken maken van je abonnement en toestel en dus denk ik graag met je mee! Ervaar je alleen problemen met de blackberry messenger app of ook met andere apps? Is je toestel voorzien van de laatste software? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren?

Ik hoor graag wat je al hebt uitgeprobeerd en of deze tips helpen. 🙂
heb die er af gehaald en er op nieuw opgezet maar kan nog steeds geen berichten verstuuren
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Hawkeyes,

Dankje voor de terugkoppeling! Goed dat je dit geprobeerd hebt en jammer dat het niet heeft geholpen, zeg.

Ik ben meteen met je mee gaan kijken. Ik heb bijvoorbeeld gecheckt of Blackberry Messenger wel compatibel is met jouw toestel, maar dat zou volgens mij wel goed moeten zitten. Daarnaast heb ik flink met je meegezocht op het internet, maar ik kom niet echt soortgelijke problemen tegen. Jammer genoeg reikt mijn kennis van deze app niet ver genoeg om je een kant en klare oplossing te geven! Ik denk dat de experts vanuit Blackberry je hier beter mee kunnen helpen, je kunt hen via deze pagina bereiken.

Ik hoop dat je snel weer berichtjes kunt ontvangen en sturen! Laat je nog weten hoe het is afgelopen? Daar ben ik wel benieuwd naar. 🙂

Reageer