Beantwoord

Htc wildfire accu snel leeg

Hallo iedereen,

Sinds een paar dagen is de accu van mijn telefoon binnen 6 a 8uur leeg, terwijl de accu normaal 2 à 3 dagen mee ging. We hebben al een nieuwe accu gekocht. Telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar blijf hetzelfde probleem houden.  Wifi is niet tot weinig aan en verder doe ik er niks mee! 

Hopelijk kunnen jullie met een oplossing komen.

Groet,
Hannie
icon

Beste antwoord door arie61 11 april 2013, 12:45

Hannieb welkom op het forum

het kan vele oorzaken hebben zijn ook besproken op het forum hier veel tips zijn er op deze sitehttps://forum.t-mobile.nl/htc-405/accu-htc-snel-leeg-191735/ hopelijk ook voor jouw dus gooi nog niet je oude batterij weg

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Hannieb welkom op het forum

het kan vele oorzaken hebben zijn ook besproken op het forum hier veel tips zijn er op deze sitehttps://forum.t-mobile.nl/htc-405/accu-htc-snel-leeg-191735/ hopelijk ook voor jouw dus gooi nog niet je oude batterij weg
Netwerkmodus veranderd naar alleen gsm en hopen dat et nu beter is.

Oude batterij gooien we zeker niet weg! 
Reputatie 5
@Hannieb wat vervelend dat je problemen met je batterij hebt. Welke softwareversie gebruik je momenteel? In versie 2.22.405.8 zou het probleem over moeten zijn! 🙂
Die software had ik dus al in gebruik! Na de tip netwerkmodus veranderen is na 4 uur de batterij nog 100%! Dus hopelijk is het probleem verholpen 🙂
Reputatie 6
gelukkig Hannieb hopelijk is het verholpen anders kan je op het forum er altijd op terug komen
Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Zonder gebruik van de telefoon is hij binnen een paar uur leeg....
Reputatie 5
@Pegasus457 wat vervelend dat je dit probleem ervaart! Zou je ons wat meer informatie kunnen geven? Welk toestel gebruik je, welke softwareversie en wat heb je al geprobeerd?
Hallo,

Ook mijn htc wildfire is binnen een  aantal uren al leeg.
Voorheen hoefde ik de batterij om de 2 dgn op te laden,zo ineens nog maar 5 a 6 uur standbye.
Nieuwe batterij geplaatst,fabrieksinstellingen gereset maar nog steeds drama.
Ik gebruik de telefoon niet veel.
Wat kan ik nog doen??
Hallo iedereen,
heb hetzelfde probleem! Dacht eerst dat het aan mijn tel lag, of aan apps die openstonden. Alles uitgezet; gebruik de tel alleen voor bellen en sms-n; sporadisch internet (meteen na opzoeken weer uit); toch loopt batterij na 2á 4 u weer helemaal leeg! Ook krijg ik sinds kort geen weer info meer.
Heeft iemand / T-mob moderator tips? Leeuwenhart034
Hallo,
ook ik heb problemen met mijn telefoon.... het is een verouderd model natuurlijk maar ik wil hem nog niet missen... INmiddels heb ik dus al wel een nieuwe accu gekocht, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Mijn software is ook up-to-date..... Mijn simcard heb ik al lang volgens mij, maar wat is lang...
iemand nog een oplossing??
Alvast bedankt!
Hallo,
ook ik heb problemen met mijn telefoon.... het is een verouderd model natuurlijk maar ik wil hem nog niet missen... INmiddels heb ik dus al wel een nieuwe accu gekocht, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Mijn software is ook up-to-date..... Mijn simcard heb ik al lang volgens mij, maar wat is lang...
iemand nog een oplossing??
Alvast bedankt!

Hallo,
Heb mijn probleem verholpen : het ligt/lag aan de NL-Alert instelling!  NL-Alert moet eerst uitgezet worden; dat doe je door de stappen voor Inschakelen te volgen op:
http://instelhulp.nlalert.nl/htc/   (de website geeft verschillende smartphones aan; kies jouw merk en model) ; vervolgens optie ' Inschakelen' vinkje verwijderen, dan is de optie uitgeschakeld.  Ik heb dit alles gedaan op 29 april; daarna tel weer a.d. lader; batterij is  nu, op 2 mei, nog niet eens voor de helft op! (Ik heb ook niet veel gebeld, maar toch:))  Dus: hoeft geen nieuwe batterij, geen re-set etc. gewoon NL Alert uitschakelen!!!   Het verbaast mij wel dat T-Mobile dit niet zelf heeft uitgevogeld en dat klanten (abonnees) eigenlijk met een kluitje in het riet worden gestuurd...  Aan alle gedupeerden: Veel succes! 
Een blije doe-het-zelver.
Leeuwenhart034
Ga via instellingen naar 'draadloos en netwerken'. Daarna naar 'Mobiele netwerken'. Schakel dan de optie 'Mobiele gegevens altijd aan' uit. Dit scheelt een slok op een borrel!
Op het forum heb ik vermeld dat mijn batterij van de HTC wildfire snel leeg ging.Ik heb binnen 5 dagen ,kosteloos, een nieuwe simkaart mogen ontvangen van T-mobile.Superservice!

Toen ik mijn HTC kocht heb ik ook 1 voor mijn zoon besteld, een wildfire in de bruine uitvoering.Deze geeft eigenlijk dezelfde problemen en valt af en toe weg.
Is het mogelijk om voor hem ook een nieuwe simkaart te ontvangen??
Dat zou fantastisch zijn!!

Hoop dat jouw probleem hier ook mee verholpen zou kunnen zijn!!
Reputatie 6
Badge +16
@westerkwartier

Het is zeker mogelijk om een simkaart uit te sturen naar je zoon, dit kunnen wij doen of dit kan je zelf doen via My T-Mobile. Als je wilt dat wij 'm opsturen dan kan je het 06-nummer naar mij opsturen in een privébericht.

Reageer