Vraag

Htc Wildfire voldoet niet aan verwachtingen, kan deze worden omgeruild?

Reputatie 2
Afgelopen zondag een nieuw abonnement afgesloten met als toestel een Htc Wildfire, echter voldoet dit toestel niet aan mijn verwachtingen, kan ik deze nog omruilen en zo ja wat is de procedure?

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 2
Stel ik wil toch liever een Iphone plus bijbehorende abonnement, kan dit?
Reputatie 5
@gelukkig619 ik zie dat je het contract hebt afgesloten in een T-Mobile Shop. In dat geval is het niet mogelijk om je toestel om te ruilen of je contract te annuleren. Je kunt je contract(vernieuwing) alleen annuleren als je dit telefonisch of online hebt aangevraagd.
Reputatie 4
Je kan early renewal doen, en dan je htc verkopen. Kost je 70 euro behandelkosten, dan de bijbetaling voor je nieuwe telefoon, en je zit dan 2 jaar langer aan je abonnement vast.
Je kan ook proberen om een gebruikte iphone te kopen.
Succces, het zal niet goedkoop zijn!
Reputatie 2
Van de telefoon is duidelijk, maar het verhaal abonnement niet.
Stel ik verkoop mijn HTC en ik koop los een Blackberry, mijn relax abonnement laat ik ongewijzigd, maar mijn internet web/walk van
Reputatie 4
Als je w&w standaard hebt, moet dat zeker kunnen. Als het w&w vast is, dan weet ik dat zo niet. Je kunt even kijken of je w&w kunt uitvinken. Zo niet, dan zul je aan de klantenservice moeten vragen wat je mag doen.
Reputatie 2
Ik heb het inmiddels al gevraagd en het kan idd.
Gelukkig maar want de Htc is niet mijn telefoon, is al bijna verkocht en dan snel op zoek naar een nieuwe BB.
XieXie, xiexie (bedankt!)
Reputatie 2
ja mn dochter is ook helemaal in BB maar ik zweer bij de wildfire.. alles werkt zoals het moet ,maar misschien voor de snelduimige smsertjes niet zo handig met n touchscreen
Reputatie 2
Het is ook verstandig als je een nieuw toestel wilt kopen om deze eerst even te testen in de winkel.
Ik heb de wildfire ook bijna genomen maar vond hem te traag.