Beantwoord

Huawei 8 lite verbindt niet met wifi & niet meer op 4G

Mijn telefoon wilde niet meer met wifi verbinden, thuis niet, maar ook op andere locaties niet. Gisteren hebben we even een update gedaan maar nu kan ik helemaal niets meer, geen appjes ontvangen/verzenden maar ook geen 4G meer. Mijn huisgenoten hebben deze problemen niet. Ik heb problemen met mijn telefoon sinds twee week toe ie ineens aangaf dat mijn geheugen vol zat. Ik heb er inmiddels wel veel afgegooid (foto's en apps) maar kreeg niet de indruk dat dit veel ruimte opleverde. Wat kan ik doen? Alvast heel erg bedankt. Durkje
icon

Beste antwoord door Issam 13 februari 2018, 11:12

Hoi hoi Dukke,

Welkom bij de community!

Hmm vervelend, goed dat je zelf al het één en ander hebt uitgeprobeerd.

Om vast te stellen of jouw toestel echt de oorzaak is in deze situatie wil ik je vragen om je simkaart één keer in een ander toestel te testen. Als je simkaart wel goed werkt in een ander toestel dan weten we zeker dat je telefoon de oorzaak is en kan je dit topic bezoeken. Mocht je simkaart ook in een ander toestel niet goed werken dan kan je dit bij ons aankaarten. Wij sturen je dan kosteloos een nieuwe simkaart toe. Laat je ons even weten wat je bevindingen zijn?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Dukke,

Welkom bij de community!

Hmm vervelend, goed dat je zelf al het één en ander hebt uitgeprobeerd.

Om vast te stellen of jouw toestel echt de oorzaak is in deze situatie wil ik je vragen om je simkaart één keer in een ander toestel te testen. Als je simkaart wel goed werkt in een ander toestel dan weten we zeker dat je telefoon de oorzaak is en kan je dit topic bezoeken. Mocht je simkaart ook in een ander toestel niet goed werken dan kan je dit bij ons aankaarten. Wij sturen je dan kosteloos een nieuwe simkaart toe. Laat je ons even weten wat je bevindingen zijn?

Reageer