Beantwoord

Huawei Ascend P6 wit

• 5 december 2016
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

heey hallo :)
ik ga vrijdag een Huawei Ascend P6 wit ophalen 🙂 maar ben benieuwd zit er ook een lichtje boven in de telefoon waar je aan kan zien dat je berichten binnen hebt?(die ook in de samsung galaxy s5 zit kwa medlidngen van sms enzo) en hoe vinden jullie hem zelf ik ben vrijdag heel erg benieuwd hoe hij werk en waar moet de sd en sim kaartje in ?
en hoelang duurt het voor die is opgeladen ?
icon

Beste antwoord door Skyrider 5 december 2016, 20:49

Goedenavond miranda stienst,

Hoewel ik zelf geen Huawei Ascend P6 heb, probeer ik alsnog je vragen te beantwoorden :)

1). LED indicatie zit links bovenin (hopelijk heb ik de goeie mobiel gevonden):

En voor SD/SIM kaart locatie:

Die blijkt rechts onderin te zitten die je met een pinnetje eruit kan halen.

Hier is een betere voorbeeld:

Tot zo ver ik kan vinden bevat de Huawei Ascend P6 niet over quick charge. Dat betekent Simpelweg:

De nieuwe Snapdragon 800 processor wordt standaard geleverd met Quick Charge 2.0. Volgens Qualcomm kan deze snellaadtechnologie een mobieltje of tablet tot 75 procent sneller opladen.

Dus volledig opladen zal wel rond de 2 uur zijn.

Helaas kan ik geen ervaring met je delen, omdat ik zelf een Samsung Galaxy S7 heb. Maar hopelijk beantwoord dit tenminste de rest van je vragen :)

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond miranda stienst,

Hoewel ik zelf geen Huawei Ascend P6 heb, probeer ik alsnog je vragen te beantwoorden :)

1). LED indicatie zit links bovenin (hopelijk heb ik de goeie mobiel gevonden):

En voor SD/SIM kaart locatie:

Die blijkt rechts onderin te zitten die je met een pinnetje eruit kan halen.

Hier is een betere voorbeeld:

Tot zo ver ik kan vinden bevat de Huawei Ascend P6 niet over quick charge. Dat betekent Simpelweg:

De nieuwe Snapdragon 800 processor wordt standaard geleverd met Quick Charge 2.0. Volgens Qualcomm kan deze snellaadtechnologie een mobieltje of tablet tot 75 procent sneller opladen.

Dus volledig opladen zal wel rond de 2 uur zijn.

Helaas kan ik geen ervaring met je delen, omdat ik zelf een Samsung Galaxy S7 heb. Maar hopelijk beantwoord dit tenminste de rest van je vragen :)

Vriendelijke groeten,
Skyrider
dank u weldan komt het vast wel goed 🙂 zal wel ff uitpluizen worden 🙂 maar komt goed

Reageer