Beantwoord

Huawei Ascend p7 problemen

Ik kreeg vandaag last van mijn telefoon die constant vastliep. Toen ging ik hem opnieuw opstarten, maar sindsdien doet hij niets meer.. Als ik hem aan de lader leg, gaat het lampje daarvan wel branden, maar als ik hem dan probeer te starten, wordt het scherm wel 'donkerblauw', dus het scherm wordt wel belicht, en trilt hij 1 keer.. Verder doet hij niets meer.. Wat kan dit zijn en wat kan ik er tegen doen?
Groetjes Sarah
icon

Beste antwoord door Issam 26 oktober 2015, 11:12

Hoi Sarah,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat balen van je telefoon zeg. Goed dat je dit bij ons aangeeft. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Zou je met behulp van de instructies op deze pagina je toestel willen resetten? Heb je jouw toestel al een keer gekoppeld aan je computer of laptop? Wordt deze wel herkend? Als je de mogelijkheid hebt dan wil ik je vragen om een volledige back-up te maken van je gegevens.

Probeer voor de zekerheid ook een andere oplaadkabel en stopcontact. Wellicht dat je toestel te weinig stroom krijgt waardoor het laden te lang duurt.

Ik ben benieuwd naar je reactie Sarah!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sarah,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat balen van je telefoon zeg. Goed dat je dit bij ons aangeeft. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Zou je met behulp van de instructies op deze pagina je toestel willen resetten? Heb je jouw toestel al een keer gekoppeld aan je computer of laptop? Wordt deze wel herkend? Als je de mogelijkheid hebt dan wil ik je vragen om een volledige back-up te maken van je gegevens.

Probeer voor de zekerheid ook een andere oplaadkabel en stopcontact. Wellicht dat je toestel te weinig stroom krijgt waardoor het laden te lang duurt.

Ik ben benieuwd naar je reactie Sarah!
Heb je toevallig ook de update van huwaei gehad ? Niks anders dan problemen . apps die constant vast lopen. Uitval van telefoon .

Reageer