Beantwoord

Huawei ascend p7 werkt niet meer naar behoren na systeem update ( lollipop)

Helaas werkt mijn ascend p7 naar de systeem update niet meer naar behoren.
Graag wil ik het oude systeem weer terug, want die werkte perfect.

Mijn vraag is hoe krijg ik dit systeem weer terug (eenvoudig)

Mvg

Manon
icon

Beste antwoord door Issam 5 november 2015, 15:07

Hallo Manon,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom bij de club!

Wat balen dat je toestel niet meer naar behoren werkt. Zou je kunnen aangeven wat er precies mis mee is? Welke meldingen krijg je te zien of te horen? Toestel al een keer opnieuw gestart?

Mocht je problemen ervaren met bijvoorbeeld de accuduur of de snelheid van je telefoon dan wil ik je vragen om je toestel één keer helemaal terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak van te voren wel een back-up van je gegevens. Na het herstellen van je telefoon wil ik je vragen om de telefoon eerst uit te proberen zonder de back-up terug te plaatsen. Er kunnen namelijk applicaties of instellingen teruggeplaatst worden die dit probleem veroorzaken.

Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Laat ons weten of dit voor jou de oplossing was.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Manon,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom bij de club!

Wat balen dat je toestel niet meer naar behoren werkt. Zou je kunnen aangeven wat er precies mis mee is? Welke meldingen krijg je te zien of te horen? Toestel al een keer opnieuw gestart?

Mocht je problemen ervaren met bijvoorbeeld de accuduur of de snelheid van je telefoon dan wil ik je vragen om je toestel één keer helemaal terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak van te voren wel een back-up van je gegevens. Na het herstellen van je telefoon wil ik je vragen om de telefoon eerst uit te proberen zonder de back-up terug te plaatsen. Er kunnen namelijk applicaties of instellingen teruggeplaatst worden die dit probleem veroorzaken.

Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Laat ons weten of dit voor jou de oplossing was.

Reageer