Beantwoord

Huawei E5577C als los toestel kopen?

• 22 juli 2016
  • 4 reacties
  • 420 Bekeken

Reputatie 5
Ik heb drie abonnementen bij T-Mobile met zeven simkaarten en dat is al één teveel. Ik zou graag een nieuwe MiFi willen kopen omdat de oude van T-Mobile geen 4G aan kan. Ik heb dus belangstelling voor de Huawei E5577C van 59,95 euro. Hoe kan ik deze als los toestel aankopen?
icon

Beste antwoord door Amy 22 juli 2016, 13:23

Hey Internet_Europa,

Leuk dat je hier in geïnteresseerd bent! Het is helaas niet mogelijk om de MI-Fi router online los te bestellen maar wanneer er in de T-Shops genoeg van op voorraad zijn kun je hem daar wel los aanschaffen. 🙂

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om langs de T-Shop te gaan om dit te bekijken dan kunnen wij ook even contact met de T-Shop opnemen om te vragen of hij nog op voorraad is. Dan weet je in ieder geval dat je niet 'voor niets' langs de T-Shop gaat. Wil je in dat geval aan ons laten weten welke T-Shop je het liefste langs gaat?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Internet_Europa,

Leuk dat je hier in geïnteresseerd bent! Het is helaas niet mogelijk om de MI-Fi router online los te bestellen maar wanneer er in de T-Shops genoeg van op voorraad zijn kun je hem daar wel los aanschaffen. 🙂

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om langs de T-Shop te gaan om dit te bekijken dan kunnen wij ook even contact met de T-Shop opnemen om te vragen of hij nog op voorraad is. Dan weet je in ieder geval dat je niet 'voor niets' langs de T-Shop gaat. Wil je in dat geval aan ons laten weten welke T-Shop je het liefste langs gaat?
Reputatie 5
Hey Amy,

aha wat aardig van u.
Ik heb dit hedenochtend via de chat proberen te regelen met uw Jessica (Verkoopadviseur).
Echter zij gaf als antwoord:
Jessica (Verkoopadviseur): U kunt het dan in de shop zelf proberen, ik kan daar verder niets in regelen.

Ik zou hem dus graag in uw shop in Heerlen willen ophalen. Ik heb daar contact gehad met uw medewerkster "Joyce".
Reputatie 5
Dit draadje kan op slot. Het antwoord laat te lang op zich wachten. Nu niet meer nodig.
Toch bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Internet_Europa,

Sorry voor de late reactie, in het weekend zijn wij altijd minder actief op het forum. Is het uiteindelijk nog gelukt?

Als wij je toch nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Reageer