Sticky Beantwoord

Huawei en LG software update topic - stel je vragen aan de expert!

Toon eerste reactie

339 reacties

storm91 schreef:

Het heetkamp77, er was wel nieuws dat de g pro samen met de optimus g de update naar 4.4 zou krijgen. Als je naar instellingen > toestelinfo > softwareupdate/info, en je controleert op updates, krijg je dan een melding voor een update?

Hi Storm,

Sorry voor de late reactie!

Ik heb het regelmatig gecontroleerd 😉 De melding 'U gebruikt de laatste software versie in huidige OS versie' krijg ik..

Laatste update dateert uit 29-04-2014 :(

Kan je me verder helpen?

Groeten,
John
Reputatie 5
Hoi John,

Volgens mij hebben wij nooit een branded versie van de Optimus G Pro verkocht. Zie jij een T-Mobile logo wanneer je je toestel opstart? Volgens mijn gegevens bezit je namelijk een open markt toestel, de updates worden dan vanuit LG verzorgd. Je zou hun hiervoor kunnen benaderen.

Ik hoop je zo naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Vragen? Let me know!
Hoi allen,
Weet niet of het probleem bekend is maar als ik in een whatsapp gesprek zit moet ik soms wel 12x op de terug toets drukken voor de chat sluit. Heb sinds kort een huawei ascend p7
Reputatie 5
Hoi Fernando,

Dat is gek. Ik kan me voorstellen dat de nodige frustraties ook wel oplopen. 😞 Wil je WhatsApp verwijderen, opnieuw installeren en kijken of je de chat dan wel gewoon met 1 druk op de knop kan afsluiten?

Let me know. 🙂
Dit helpt zover ik nu kan zien. Ik hou het wel nog even in de gaten. Bedankt voor de snelle reactie 😉
Reputatie 6
Badge +16
Hey Fernando,

Ah dat is goed om te horen. Bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben benieuwd of dit de oplossing is, als het probleem toch terugkomt of als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden. 😉
Vandaag is de update begonnen voor LG G3 met Lollipop. Ik vraag me af wanneer wij deze update binnen krijgen.
Reputatie 5
@unal38 mijn excuses voor de late reactie. Wij verwachten de 5.0 update voor de branded G3 volgende week te testen. De update zal bij een goedkeuring dan in circa 2 weken beschikbaar komen.
Is het al bekend wanneer de Lollipop update uitgerold gaat worden voor de LG G3 branded versie?
Hoi,

Ik heb een Huawei Ascend P6 : Build nummer P6-U06V100R001C678B104.
Ik wacht al meer dan een half jaar op de update naar kitkat. Ik zie iets op het forum voorbij komen van eind januari 2015, dat het nog 2 weken zal duren. Hoever is het met de "t-Mobile"uitrol? (mijn gsm is volgens mij T-mobile branded"", gezien het t-mobile opstart scherm)
Reputatie 5
Beide updates zijn al enige tijd uitgegeven, ik heb dit dubbel gecheckt bij onze software tester.

Hebben jullie al eens handmatig naar updates gezocht en/of getest of je de update via de PC Software wel binnen kunt halen?
De lollipop update voor de lg g3 is allang uitgerold.ikzelf heb de update al een maand of 3
Reputatie 5
En, makaveli29 hoe bevalt deze? 🙂
Ik heb een Huawei Ascend P6 : Build nummer P6-U06V100R001C678B104.
Ik wacht al meer dan een half jaar op de update naar kitkat. Ik zie iets op het forum voorbij komen van eind januari 2015, dat het nog 2 weken zal duren. Hoever is het met de "t-Mobile"uitrol? (mijn gsm is volgens mij T-mobile branded"", gezien het t-mobile opstart scherm)

Heb alle updates al geprobeerd - online en via de pc software.

Lokale update en update en update via USB-station lukt niet want ik heb geen bestand gekregen.
Hoi tom, de update bevalt goed. Maar ik zie niet heel veel verschil met de vorige versie.
Wanneer kan ik mijn LG G2 updaten naar Android 5? Volgens de Twitter van tmobile kan dat via dit forum?
Mvg
Wanneer kunnen we de Android 5.1 update voor de Huawei Ascend P7 verwachten?

Met vriendelijke groet,
Mathijs
Goedemorgen, ik heb een LG G4 (software versie V10d-EUR-XX) en kreeg gisteren de melding dat er een T-Mobile Customization-update klaarstaat ( versie 2.2.3). Als ik klik op downloaden krijg ik de melding dat dit alleen wordt uitgevoerd in de meest recente versie van App Enabler en dat die dan ook wordt gedownload? Ik heb geen enkel idee wat App Enabler is en of ik dat op mijn telefoon wil/moet hebben dus durf niet zo goed te downloaden. Kunnen jullie mij hierover (en over die T-Mobile Customization) meer vertellen?
Hallo ik ben sinds juni 2015 in het bezit van een Huawei p7 met het build-nummer P7-L10V100R001C150B128 EMUI 2.3 en nu is mijn vraag wanneer brengt t-mobile een update uit naar EMUI 3.0 ? En komt ook lollipop 5.0 er voor de Huawei p7 binnenkort aan?
Reputatie 4
Hmm, idd,zagdeze ook staan. B3n erg benieuwd zoals mijn voorganger!

Overigens een ander nieuwtje:
http://tweakers.net/nieuws/105788/lg-begint-volgende-week-met-android-60-update-voor-g4.html
Reputatie 4
@Bianca V

Reactie van Patrick R:

"Dit is volgens mij de App Enabler, maar het zou ook zomaar COTA (Customization Over The Air) kunnen zijn die de klant in eerste instantie niet heeft geïnstalleerd. Kan in elk geval geen kwaad om te downloaden en te installeren, zou in elk geval een betere UX (User eXperience) moeten geven."

Zelf ff gedaan ivm een ander klein dingetje, maar er zit wel de app enabler bij, hierdoor krijg je apps aangeboden van T-Mobile die zij aanraden via push notificaties (zoals evernote en wunderlist), wat het tweede inhoud ben ik wat minder bekend mee. Allicht kan je het doen, maar niet een vereiste. Het is wat je zelf wilt.
Reputatie 7
Badge +15
@Piet48

Ik heb je bericht verplaatst naar het bestaande topic over softwareupdates voor Huawei (& LG). 🙂

Je vraag over de update heb ik voor je doorgestuurd en zodra ik hier een reactie op heb dan laat ik het in dit topic weten!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Piet,

Ik heb bericht van onze software-guru! Er staat een update naar Lollipop gepland om in week 47 getest te worden. Wanneer alles goed gaat zal de update rond week 50 beschikbaar gemaakt worden! 🙂
Reputatie 1
Hoe ver is T-Mobile met het goedkeuren en uitrol van Android 6.0???
Ik heb de LG G3.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harm,

Welkom terug op ons Forum!

De Android 6.0 update is al sinds eind vorig jaar beschikkbaar. Deze update kan allleen via de PC-client van LG uitgevoerd worden. Je moet dus het toestel met de PC verbinden om de update te kunnen downloaden/installeren.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 😉

Reageer