Beantwoord

Huawei Mate 10 pro - hoeveel GB

Op de website van Tmobile staat er bij de Huawei Mate 10 pro niet bij om hoeveel GB het gaat. Ik hoor graag hoeveel het is.
icon

Beste antwoord door iamPuk 29 oktober 2017, 10:40

@Softijs Ik zag een tweet van Huawei voorbij komen met de link naar de promotieapagina van Huawei promoties. Daarin staat dat het om de 6GB werkgeheugen met 128GB opslagcapaciteit gaat.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Ik heb eens meegekeken en het wordt inderdaad niet vermeld. Ook niet in de video. Op de website van Huawei Nederland staat dit toestel ook nog niet vermeld.
Op GSMArena lees ik dat er 2 varianten zijn:

Memory Card slot No
Internal 128 GB, 6 GB RAM
or
64 GB, 4 GB RAM

Welke T-Mobile gaat leveren kan ik je niet vertellen maar webcare wel. 😉
Thanks voor je reactie @iamPuk.
Hoe kom ik in contact met webcare? Of kunnen die ook reageren op dit forum?
Reputatie 5
Webcare reageert ook op het forum. Je topic zal vanzelf opgepakt worden.
Reputatie 5
@Softijs Ik zag een tweet van Huawei voorbij komen met de link naar de promotieapagina van Huawei promoties. Daarin staat dat het om de 6GB werkgeheugen met 128GB opslagcapaciteit gaat.
Reputatie 5
Badge +15
Dankjewel voor het meedenken en meezoeken @iamPuk! Dat klopt inderdaad. 😃
Ik zie het inderdaad staan op de website. Thanks @iamPuk
als je op deze link klikt: https://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/Huawei-Mate-10-Pro-Grijs/mhum10azw.html dan staat er 128GB.
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Marlem, dat klopt! Het gaat om 128GB opslagcapaciteit met 6GB werkgeheugen! Bij smartphones wordt altijd de opslagcapaciteit genoemd. 🙂
Fijn dat het er nu duidelijk op de website bij staat!
Ik heb de telefoon inmiddels besteld, maar ik heb een mailtje van Tmobile ontvangen dat de telefoons helaas later binnenkomen. Ik ben benieuwd!
Reputatie 5
Badge +15
Ja, inderdaad! Het was een tikje verwarrend, haha.

Leuk dat je hem besteld hebt - ik ga voor je duimen dat 'ie snel binnenkomt! 😃

Reageer