Beantwoord

Huawei mate 8

• 22 januari 2016
  • 4 reacties
  • 502 Bekeken

Hallo,

Is er ook zicht op wanneer jullie de Huawei Mate 8 krijgen?

Hoor het graag.

Groeten Leroy
icon

Beste antwoord door Mitch 25 januari 2016, 11:27

Hoi Leroy,

Ik heb feedback ontvangen over de release van de Huawei Mate 8. Er is op dit moment nog geen nieuws over de intro van de Huawei Mate 8 in Nederland en staat (nog) niet gepland voor T-Mobile. Wat zijn voor jou redenen om dit toestel te overwegen? ik zie dat je bijna kan verlengen. Goed dat je jezelf aan het oriënteren bent. Als je wil kan ik een belafspraak voor je inplannen. Ik ben ervan overtuigd dat we je een aanbieding kunnen doen die aansluit op jouw wensen en behoeftes.

Laat je even weten of je dit zou willen? Andere vragen? We zitten voor je klaar! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Leroy,

Goedemorgen! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik zie het toestel nog niet tussen de lijst van geteste toestellen staan. Op internet lees ik dat de release begin 2016 is. Niet heel erg duidelijk dus. Ik heb een e-mail gestuurd naar een collega die mij daar misschien meer informatie over kan geven. In het topic over toekomstige Huawei-toestellen worden de releases besproken. Ik zag dat het op het moment niet heel actief is dus misschien iets leuks voor jou om er nieuw leven in te blazen! :D

Zodra ik een reactie heb laat ik het weten via dit topic. Als je in de tussentijd vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Leroy,

Ik heb feedback ontvangen over de release van de Huawei Mate 8. Er is op dit moment nog geen nieuws over de intro van de Huawei Mate 8 in Nederland en staat (nog) niet gepland voor T-Mobile. Wat zijn voor jou redenen om dit toestel te overwegen? ik zie dat je bijna kan verlengen. Goed dat je jezelf aan het oriënteren bent. Als je wil kan ik een belafspraak voor je inplannen. Ik ben ervan overtuigd dat we je een aanbieding kunnen doen die aansluit op jouw wensen en behoeftes.

Laat je even weten of je dit zou willen? Andere vragen? We zitten voor je klaar! 🙂
Hallo Mitch,

Ik heb interesse in dit toestel vanwege de krachtige prestaties en het grote scherm. Ik heb nu in overweging om de Mate 7 of een Galaxy Note aan te schaffen.

Je mag me altijd bellen voor een passende aanbieding. Graag hoor ik van jullie.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Heerdel,

De prestaties van dat toestel zijn inderdaad erg krachtig! De Mate 7 of Galaxy Note zijn wat dat betreft redelijk gelijkwaardige toestellen. Neem je ook wel eens een kijkje op Tweakers? Je kunt daar veel info vinden en de specificaties per toestel bekijken!

Ik heb je nummer in ieder geval doorgegeven aan onze sales-afdeling. Zij zullen je terug bellen om de mogelijkheden te bespreken. Let op, ze bellen met een onbekend nummer. Mocht je toevallig nog een bepaalde dag en tijd hebben waarop je het beste bereikbaar bent dan horen we het graag! 🙂

Reageer