Beantwoord

Huawei Mate 8 niet beschikbaar

• 28 maart 2016
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Als men in de shop vraagt of die komt en het word bevestigt enkel niet wanneer dan word ik nu ter meer pissig ivm dat ik dan mijn contract NIET had verlengt en was over gegaan naar?

Dit om dat men in de shop (Nijmegen , Doetinchem) er overtuigend vertelde dat ie komt enkel niet exacte datum , dat vond ik vrij normaal , maar nu door toeval lees ik dat hij NIET komt bij T-Mobile De Huawei Mate 8 .

Dan word het simpel voor mij , na afloop contract een andere !!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Sam- 1 april 2016, 09:32

Hi etm69,

Ik kan me voorstellen dat je dit toestel graag wilt hebben. Dit toestel is erg mooi en biedt veel voor weinig. Wellicht dat het voor jou mogelijk is om een vernieuwing te doen via een externe dealer die de Huawei Mate 8 wel aanbiedt. Op deze manier blijf je profiteren van onze diensten en ons netwerk en tegelijkertijd heb je de telefoon waar je naar op zoek was.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Waarom denken veel mensen toch dat ze persé via TM moeten verlengen, er is ook een optie om via een reseller te verlengen en vaak heb je dan ook meer keuze in toestellen en ben je goedkoper uit.
Dit heeft voor mij ook met div andere dingen te maken o.a. MIJN N.A.H. ( Niet aan geboren Hersenletsel ) ben 46 en ben circa 30 Jaar kwijt en was nog meer kwijt buiten de jaren om en ben door de n.a.h. geloof ik sneller/meer wat mij verteld word .

Als het dan ook nog eens door 2 shops van T-Mobile zelf word verteld mag men het toch aan nemen , schijnbaar dus niet.
Wat moet men met een shop die de zaak niet goed vertegenwoordigd ?

Hoe dan ook als ik dit eerder had geweten was ik weg gegaan nu moet ik een tijdje wachten .

Ook wat betreft het verlengen/nieuw abonnement via een reseller werd mij af geraden door de 2 shops .

:@:@:@
Reputatie 7
Badge +20
Hi etm69,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je verkeerd bent geÏnformeerd in de T-Mobile shop. Onze excuses daarvoor! Wij leveren op dit moment inderdaad de Huawei Mate 8 niet. Heb je wellicht interesse in een ander Huawei toestel? Op deze pagina kun je Huawei toestellen vinden die wij aanbieden. Mocht je interesse hebben in een ander toestel dan kijk ik graag met je mee.

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!
Dat vind ik al sowieso stom van de shops maar juist deze mate 8 is juist de betere en die krijgen / hebben jullie niet ?
Das ook stom.

Ja de mate 8 toch in de winkel of online dat zou de oplossing zijn en dan de 64 GB of de 125 GB
die zijn sowieso nog ietjes sneller en de mogelijkheden wat ik zoek.
Reputatie 6
Badge +17
Hi etm69,

Ik kan me voorstellen dat je dit toestel graag wilt hebben. Dit toestel is erg mooi en biedt veel voor weinig. Wellicht dat het voor jou mogelijk is om een vernieuwing te doen via een externe dealer die de Huawei Mate 8 wel aanbiedt. Op deze manier blijf je profiteren van onze diensten en ons netwerk en tegelijkertijd heb je de telefoon waar je naar op zoek was.
Hoi , ik heb JUIST geen probleem om bij t-mobile te blijven enkel heb ik door de shops o.a. mijn abbo verlengt , dat heb ik gedaan om dat HUN dachten en zeiden die komt wel maar wanneer wisten ze niet , zoals gezegd dat begrijp ik zelfs .
Enkel door dit forum en telkens kijken weet ik dat ie niet komt .
En het werd mij DOOR de Shops afgeraden een externe dealer te nemen , anders had ik dit als nog gedaan .
Nu heeft die shop in Doetinchem mij aan geraden om het via 1200 uit te leggen zodat ik evt toch via externe dealer aan de Huawei Mate 8 kom dan word het mijn minimale keus uit de 64Gb versie deze om de Gb en nog Ietjes sneller dan de 32Gb versie .

Mocht je nog een goeie suggestie hebben voor mij laat het horen a.u.b.
Bdv.
Reputatie 4
Badge +7
Ze hebben hem hier, maar nu niet op voorraad: Huawei Mate 8 + T-Mobile T-Mobile Stel Samen & Stel Bij (24) bij Gsmeasy.nl
https://www.gsmeasy.nl/deal/?dyn=1&g_id=2055&g_kleur=3304&f_id=1778&f_bundelid=1241&f_bundelid_1=&f_bundelid_6=1054&f_bundelid_11=1387&f_bundelid_10=&f_cat=nieuwgsm&extrabundels=
Die is goed 😃 was nog mooier beter de 64GB versie , maar netjes Dank voor de tip , moet ik weer ff infomeren want ik zou een stel samen stel bij contract hebben gemaakt ivm dat T-Mobile de mate 8 wel zou krijgen (dachten hun) in Doetinchem/Nijmegen .

Hm... toch maar is 1200 bellen en zoals Doetinchem vertelde ff situatie uit leggen .

Enkel word dat weer een probleem voor mij door mijn n.a.h.

BEDANKT

Reageer