Beantwoord

Huawei Mate 9

• 6 november 2016
  • 32 reacties
  • 1793 Bekeken

Komt deze in het assortiment van T-Mobile?
icon

Beste antwoord door David 29 december 2016, 16:11

Hey Lesdanque,

Dit heb ik gelijk voor je nagevraagd, maar wij gaan de Huawei Mate 9 niet opnemen in ons assortiment. We hebben wel de Huawei P9 Plus in ons aanbod, deze is in vele opzichten een geschikt alternatief voor de Mate 9. Wellicht een optie? 🙂
Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 3
Ik acht de kans redelijk groot aangezien T-Mobile en Huawei partners zijn op netwerkgebied.
Fijn, zie uit naar dit toestel!
Reputatie 6
Badge +15
Hi Teun,

We weten nog niet precies óf en wanneer dit toestel komt maar je kunt daarvoor het beste deze pagina op onze webshop in de gaten houden!

Heb je nu ook een Huawei? :8
Nee heb nu een HTC One Max. Houd alleen mar van grote toestellen
Reputatie 7
Badge +20
Nee heb nu een HTC One Max. Houd alleen mar van grote toestellen

Ook een mooi toestel Teun! Grote toestellen zijn inderdaad fijn! :8
Is er al meer bekend of de huawei mate 9 bij T mobile te verkrijgen is ( binnenkort) Ik kan over 2 maanden verlengen en dit is het enige toestel dat ik wil. Ik heb nu de mate 7.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lesdanque,

Dit heb ik gelijk voor je nagevraagd, maar wij gaan de Huawei Mate 9 niet opnemen in ons assortiment. We hebben wel de Huawei P9 Plus in ons aanbod, deze is in vele opzichten een geschikt alternatief voor de Mate 9. Wellicht een optie? 🙂
Niet geïnteresseerd in de p9 plus. Helaas ga ik nu na jaaaaaren bij T mobile te hebben gezeten en al die voorgangers nu toch overstappen naar een provider die hem wel aanbied. Spijtig zeg. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lesdanque,

Dat zou inderdaad wel erg jammer zijn! Je kunt eventueel ook via een derde partij een verlenging afsluiten. Als zij dan de Mate 9 hebben, kun je die in combinatie met een abonnement van ons nemen. Hoef je alsnog niet weg! :)

Alvast een fijne jaarwisseling!
Oooh dat is fijn nieuws,want ben erg tevreden over T mobile. Bedankt voor je antwoorden David. Fijne jaarwisseling!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan en als we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden! 🙂
Hey Lesdanque,

Dit heb ik gelijk voor je nagevraagd, maar wij gaan de Huawei Mate 9 niet opnemen in ons assortiment. We hebben wel de Huawei P9 Plus in ons aanbod, deze is in vele opzichten een geschikt alternatief voor de Mate 9. Wellicht een optie? :)

Jammer, dan zal ik na jaren mijn abonnement niet meer voortzetten bij T-Mobile. De P9-plus is totaal anders dan de Mate 9. En aangezien ik voor de Mate 9 ga zal ik elders een abonnement moeten gaan afsluiten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ottojan,

Jammer dat je ons om die reden wilt verlaten. Heb je ook al bij een externe dealer gekeken of zij in combinatie met een T-Mobile abonnement wel de Mate 9 verkopen?
Reputatie 1
Niet geïnteresseerd in de p9 plus. Helaas ga ik nu na jaaaaaren bij T mobile te hebben gezeten en al die voorgangers nu toch overstappen naar een provider die hem wel aanbied. Spijtig zeg. :-(

Koop je het toestel toch ergens anders , de keuze van een provider ligt toch niet aan het toestel. of wil je persé het toestel in 24 maanden afbetalen
Reputatie 1
Met een P9

https://www.mobiel.nl/smartphone/huawei/p9/met-abonnement/t-mobile/t-mobile-go-actie-2-jaar/6298-557-0-9935-2272

https://www.belsimpel.nl/huawei/huawei-p9-rose-gold/t-mobile?utm_source=2018&cntd=1#aanb_39817
Waar kan ik die externe dealers vinden?
Is dat zoiets als Belsimpel?

Bedankt alvast!
@dRichardK, ja ik wil hem graag in 24 maanden betalen. Niet iedereen kan een toestel in 1 x betalen. En ik blijf graag bij T mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lesdanque,

Top dat dRichardK je van een alternatief heeft voorzien! Zelfs de links staan in z'n bericht. 🙂 Is het ondertussen al gelukt? We houden je natuurlijk graag aan boord!
@david. Ik heb absoluut geen belang bij een p9. Ik wil een mate 9. Ik vroeg wat de externe dealers zijn...kan ik daar antwoord op krijgen?
@Lesdanque
Belsimpel, coolblue, mobiel.nl, mediamarkt, etc., simpelweg alle partijen waar je een verlenging kan doorvoeren zonder dat het echt van T-Mobile is.
@kaassausje , dankjewel... Eindelijk een zinnig antwoord!! Thank u so much!!
Ik ga niet op zoek naar externe dealers, dat mag tmobile doen. Ik stap gewoon over naar een provider die de mate 9 heeft en die meer keuze heeft in abonnementen. Voorheen kon ik bij tmobile mijn abonnement zelf samenstellen. Die mogelijkheid is er nu niet meer. Dus helaas geen tmobile meer voor mij.
@ottojan....kan je niet meer zelf je abo bij T mobile samen stellen?? Hmm...ik ga ook maar eens goed research doen.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Ottojan en Lesdanque,

Ook bij het nieuwe en voordelige T-Mobile Go abonnement kan je gewoon maandelijks je prijsplan aanpassen als je hier behoefte aan hebt. Ook bij het aangaan van het contract ben je vrij om te kiezen welke bundels je geactiveerd wilt hebben. Kijk voor meer informatie op onze website!
Thnxx Issam!

Reageer