Beantwoord

Huawei Mate 9

• 6 november 2016
  • 32 reacties
  • 1755 Bekeken

Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 6
Badge +17
You're welcome Lesdanque!
Hallo Ottojan en Lesdanque,

Ook bij het nieuwe en voordelige T-Mobile Go abonnement kan je gewoon maandelijks je prijsplan aanpassen als je hier behoefte aan hebt. Ook bij het aangaan van het contract ben je vrij om te kiezen welke bundels je geactiveerd wilt hebben. Kijk voor meer informatie op onze website!

Ik heb gekeken omdat ik kan verlengen. Ik kan alleen maar kiezen uit bundels. Er is geen mogelijkheid meer om data en belmuniten appart te kiezen. Daarnaast viel het mij op dat je als trouwe klant geen voordeel hebt t.o.v. nieuwe klanten. Maar goed is ook niet meer belangrijk, ik ga voor de Huawei Mate 9, en die zit niet bij T mobile in het assortiment. Onbegrijpelijk, een toptoestel van de nummer twee leverancier van Android toestellen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi ottojan,

Die mogelijkheid is er inderdaad niet meer. We hebben de meest gebruikte bundels aan elkaar gekoppeld om het overzichtelijker te maken. Zoals ik eerder aangaf is het nog wel mogelijk om tussen het T-Mobile Go Next, T-Mobile Go Up en T-Mobile Go Unlimited te switchen tijdens je contractsduur.

Daarnaast wil ik onze excuses aanbieden voor het feit dat we je niet de Huawei Mate 9 kunnen aanbieden. De Huawei P9 Plus was een goed alternatief voor de Mate 9.

Het kan inderdaad voorkomen dat je als bestaande klant dezelfde maandkosten betaalt als een nieuwe klant. Echter betaal je als nieuwe klant wel altijd de aansluitkosten en kan je geen korting krijgen op je toestel door middel van het inruilen van je T-Mobile Extra punten. Heb je punten gespaard? Maak hier dan gebruik van! Profiteer daarnaast ook van T-Mobile Samen en de T-Mobile Vriendenkorting.
Issam, bedankt voor je antwoord. Wat ik jammer vind is dat je niet meer kunt kiezen voor minder belminuten.
Ik kan je wel mededelen dat ik toch klant blijf bij T-Mobile. Voorwaarde voor mij was de Huawei mate 9. Ik heb nu via belsimpel verlengd met de Huawei Mate 9. Om de kosten laag te houden gekozen voor 1Gb met onbeperkt bellen. Ik had liever gezien meer Mb's en minder belminuten voor dezelfde prijs. Belminuten gebruik ik nauwelijks.
De optie die je aangeeft om gespaarde punten in te leveren heb ik helaas geen gebruik van kunnen maken, omdat dat volgens mij niet kan bij verlenging via een partner.
Ik blijf dus voorlopig klant, helaas niet geheel tevreden.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ottojan,

Je kunt nu in ieder geval wel helemaal los gaan qua bellen! 😉 En als je qua MB's niet helemaal uitkomt kun je de bundel altijd nog aanpassen via My T-Mobile.

Wel leuk om te horen dat je alsnog verlengd hebt met de Huawei Mate 9. Je kunt de punten inderdaad niet inleveren bij een verlenging bij een derde partij maar wellicht staat er wat leuks voor je in de catalogus? :8

Veel plezier alvast met je nieuwe toestel en als wij nog wat voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden!
Geen mate 9 πŸ™ˆ. Sjonge jonge. Ook geen Samsung note's meer dan he. πŸ˜›πŸ˜›
Reputatie 7
Badge +20
Aaah Tilly was je ook aan het wachten op dit toestel?Je kan hem wel bestellen bij een externe dealer in combinatie met een T-Mobile abonnement. 😳

Reageer