Beantwoord

Huawei Nexus 6P niet in de T-Mobile winkels

• 17 januari 2016
  • 4 reacties
  • 525 Bekeken

Beste forumleden,

Ik mag op 16 februari een nieuwe telefoon, d.m.v. vroege contractverlenging. Nu wil ik graag de Huawei Nexus 6P halen, alleen is die niet in de winkels van T-Mobile te verkrijgen, alleen wel in andere winkels waar ook T-Mobile abonnementen worden verstrekt (denk aan MediaMarkt). Nu was mijn vraag of ik die eerdere contractverlenging ook in die externe winkels kan regelen.

Bij voorbaat dank,

Leander
icon

Beste antwoord door Hajar 18 januari 2016, 15:13

Hi Leander,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in de Huawei Nexus 6P. Jammer dat we hem niet in onze T-Shops aanbieden, maar gelukkig kan je ook verlengen bij externe winkels. Dat is geen enkel probleem, Leander.

Ik wil je alvast veel plezier wensen met je toestel en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Leander,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in de Huawei Nexus 6P. Jammer dat we hem niet in onze T-Shops aanbieden, maar gelukkig kan je ook verlengen bij externe winkels. Dat is geen enkel probleem, Leander.

Ik wil je alvast veel plezier wensen met je toestel en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten! 🙂
Oke dat is mooi, bedankt voor de reactie 🙂
zit er ook prijsverschil tussen als ik hem bij een andere aanbieder haal i.p.v. de t-mobile store? Of is er ondertussen al bekent wanneer hij in de t-mobile winkel zal liggen?

Groet, Phunxz
Reputatie 7
Badge +20
Hey Phunxz,

Vooralsnog is dit niet bekend en staat het niet op de planning om dit toestel aan te bieden. Over een prijsverschil kan ik dus helaas geen uitspraak doen!

Ik begrijp dat je dit toestel graag wilt? 🙂 Wat trekt je er zo in aan?

Reageer