Beantwoord

Huawei P06 valt spontaan uit

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoe kan het dat mijn Huawei P06 spontaan uit gaat
Signaal is -107 of -103dbm
icon

Beste antwoord door Kaassausje 4 juli 2015, 15:37

Klinkt een beetje alsof de batterij niet goed is.

Kun je de batterij zelf uit het toestel halen, of is het een onverwijderbare batterij?
Als je 'm zelf kan vervangen, zou je een nieuwe officiële batterij kunnen bestellen op internet (batterij-info staat op de sticker op je batterij) om te testen of dat verschil maakt. Als het probleem blijft bestaan, zoeken we verder en heb je in elk geval een extra batterij (en da's handig als je een lange dag voor de boeg hebt en niet kan opladen).

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi hardy59, welkom op het forum.

Met spontaan uitgaan bedoel je dat de telefoon zichzelf uitschakelt? Start 'ie dan ook weer opnieuw op?

Dat probleem kan meerdere oorzaken hebben. Het kan de software zijn, een instelling, een app, de batterij...

Hoe oud is de simkaart die je gebruikt?

Hoe lang doe je al met de batterij die in het toestel zit? Je kunt ze gemiddeld 300 tot 500 keer opladen, daarna is de kwaliteit vaak zwaar verminderd en dat kan problemen gaan opleveren.
Om hem aan te zetten moet ik de foon aan delader doen en dan 10 min wachten. De telefoon is ongeveer 4 maand oud en de simkaart ook
Klinkt een beetje alsof de batterij niet goed is.

Kun je de batterij zelf uit het toestel halen, of is het een onverwijderbare batterij?
Als je 'm zelf kan vervangen, zou je een nieuwe officiële batterij kunnen bestellen op internet (batterij-info staat op de sticker op je batterij) om te testen of dat verschil maakt. Als het probleem blijft bestaan, zoeken we verder en heb je in elk geval een extra batterij (en da's handig als je een lange dag voor de boeg hebt en niet kan opladen).
Dank je voor je hulp
Ik ga er maandag mee naar een tmobile shop
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hardy59,

Ben je al in de gelegenheid om met je Huawei naar de T-Mobile Shop te gaan?

Hebben ze je daar dan ook verder kunnen helpen of zit je nog altijd met vragen? Hopelijk hebben ze van een goede oplossing kunnen voorzien! We zijn benieuwd! :)

Als je verder overigens nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!

Reageer