Beste antwoord door David
Hoi Oebe,
Spijtig om te lezen dat Huawei je niet erg goed heeft geholpen én dat je gegevens bent verloren bij de reset! :S
Mocht je in het vervolg een reset uit moeten voeren, dan vind je in onze Toestelhulp niet alleen instructies om dit stap voor stap uit te voeren, maar ook om een back-up te maken. Op deze manier verlies je geen gegevens bij een reset! Ervaar je dit probleem alleen maar op het WiFi-netwerk thuis of heb je het probleem ook al elders ervaren? Als jouw Huawei het goed doet op andere netwerken, dan lijkt het eerder aan het netwerk thuis, dan aan jouw toestel te liggen. Je kunt hier contact voor opnemen met KPN om te kijken of zij misschien een reset uit kunnen voeren op jouw modem. Dit heeft in het verleden wel eens problemen opgelost!
Als ook dit geen effect heeft, dan denk ik dat er toch niets anders op zit dan het toestel ter reparatie aan te melden. Je hebt dan alle mogelijke oplossingen thuis geprobeerd en dan lijkt het probleem toch in de hardware te zitten. Op dit moment is de gemiddelde reparatietijd 8 werkdagen, dus dat is behoorlijk snel! Zorg er dan wel voor dat je eerst een back-up maakt, anders raak je weer gegevens kwijt.
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk toch opgelost is! Als je nog vragen hebt voor ons, stel ze gerust!
Bekijk origineel
Spijtig om te lezen dat Huawei je niet erg goed heeft geholpen én dat je gegevens bent verloren bij de reset! :S
Mocht je in het vervolg een reset uit moeten voeren, dan vind je in onze Toestelhulp niet alleen instructies om dit stap voor stap uit te voeren, maar ook om een back-up te maken. Op deze manier verlies je geen gegevens bij een reset! Ervaar je dit probleem alleen maar op het WiFi-netwerk thuis of heb je het probleem ook al elders ervaren? Als jouw Huawei het goed doet op andere netwerken, dan lijkt het eerder aan het netwerk thuis, dan aan jouw toestel te liggen. Je kunt hier contact voor opnemen met KPN om te kijken of zij misschien een reset uit kunnen voeren op jouw modem. Dit heeft in het verleden wel eens problemen opgelost!
Als ook dit geen effect heeft, dan denk ik dat er toch niets anders op zit dan het toestel ter reparatie aan te melden. Je hebt dan alle mogelijke oplossingen thuis geprobeerd en dan lijkt het probleem toch in de hardware te zitten. Op dit moment is de gemiddelde reparatietijd 8 werkdagen, dus dat is behoorlijk snel! Zorg er dan wel voor dat je eerst een back-up maakt, anders raak je weer gegevens kwijt.
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk toch opgelost is! Als je nog vragen hebt voor ons, stel ze gerust!