Beantwoord

Huawei P10 + raakt thuis de hele tijd WiFi kwijt

• 30 november 2017
  • 4 reacties
  • 1451 Bekeken

Huawei loopt niet over van klantvriendelijkheid. Tetug naar fabrieksinstellingen. En anders even naar klantenservice in Amsterdam (vanuit Friesland...) of telefoon opsturen (ik kan me niet missen voor werk). Ondertussen vliegen mb's er doorheen.
icon

Beste antwoord door David 1 december 2017, 12:42

Hoi Oebe,

Spijtig om te lezen dat Huawei je niet erg goed heeft geholpen én dat je gegevens bent verloren bij de reset! :S

Mocht je in het vervolg een reset uit moeten voeren, dan vind je in onze Toestelhulp niet alleen instructies om dit stap voor stap uit te voeren, maar ook om een back-up te maken. Op deze manier verlies je geen gegevens bij een reset! Ervaar je dit probleem alleen maar op het WiFi-netwerk thuis of heb je het probleem ook al elders ervaren? Als jouw Huawei het goed doet op andere netwerken, dan lijkt het eerder aan het netwerk thuis, dan aan jouw toestel te liggen. Je kunt hier contact voor opnemen met KPN om te kijken of zij misschien een reset uit kunnen voeren op jouw modem. Dit heeft in het verleden wel eens problemen opgelost!

Als ook dit geen effect heeft, dan denk ik dat er toch niets anders op zit dan het toestel ter reparatie aan te melden. Je hebt dan alle mogelijke oplossingen thuis geprobeerd en dan lijkt het probleem toch in de hardware te zitten. Op dit moment is de gemiddelde reparatietijd 8 werkdagen, dus dat is behoorlijk snel! Zorg er dan wel voor dat je eerst een back-up maakt, anders raak je weer gegevens kwijt.

Ik ben benieuwd of het uiteindelijk toch opgelost is! Als je nog vragen hebt voor ons, stel ze gerust!
Bekijk origineel

4 reacties

Drukte te snel opverzenden. Terug naar fabrieksinstellingen gezet.. veel gegevens kwijt. Hoera ☹️En.....het helpt niet. De enige manier om wifi weer aan te zetten is telefoon aan en uit. Doe ik 6 x per dag... En als ik 'mobiele gegevens' vergeet uit te zetten, dan vliegen de mb's er weer doorheen. En dat vergeet ik af en toe. Maar hoe los ik dit Verbindingsprobleem op. Ik heb een KPN experia box en versterker. Ik heb geen groot huis. Dit probleem nog nooit gehad. Het lijkt Huawei weinig uit maken....
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Oebe,

Spijtig om te lezen dat Huawei je niet erg goed heeft geholpen én dat je gegevens bent verloren bij de reset! :S

Mocht je in het vervolg een reset uit moeten voeren, dan vind je in onze Toestelhulp niet alleen instructies om dit stap voor stap uit te voeren, maar ook om een back-up te maken. Op deze manier verlies je geen gegevens bij een reset! Ervaar je dit probleem alleen maar op het WiFi-netwerk thuis of heb je het probleem ook al elders ervaren? Als jouw Huawei het goed doet op andere netwerken, dan lijkt het eerder aan het netwerk thuis, dan aan jouw toestel te liggen. Je kunt hier contact voor opnemen met KPN om te kijken of zij misschien een reset uit kunnen voeren op jouw modem. Dit heeft in het verleden wel eens problemen opgelost!

Als ook dit geen effect heeft, dan denk ik dat er toch niets anders op zit dan het toestel ter reparatie aan te melden. Je hebt dan alle mogelijke oplossingen thuis geprobeerd en dan lijkt het probleem toch in de hardware te zitten. Op dit moment is de gemiddelde reparatietijd 8 werkdagen, dus dat is behoorlijk snel! Zorg er dan wel voor dat je eerst een back-up maakt, anders raak je weer gegevens kwijt.

Ik ben benieuwd of het uiteindelijk toch opgelost is! Als je nog vragen hebt voor ons, stel ze gerust!
Niemand had een oplossing. Daar zit je dan met je dure Huawei P10plus die thuis steeds de verbinding met wifi kwijtraakt. Alles gereset, niks werkte. Tien vandaag eindelijk.... via KPN.com/service de Experiabox 9 opnieuw opgestart. Geoptimaliseerd zei het scherm. Nu lijkt het te werken. Zelfs als ik wifi uitzet kan ik 'm daarna weer aanzetten. Handmatig. Zou het nu dan echt opgelost zijn? 😀😀😀😀
Reputatie 7
Badge +19
Yes, dan dacht David toch in de goede richting! Wat fijn dat het nu werkt. 😃

Enne, je weet nu in ieder geval ook waar het probleem zit, mocht het toch weer terugkeren. Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit! Geniet van je wifi! 🆒

Reageer