Beantwoord

Huawei P20 Pro Dual SIM?

• 12 april 2018
  • 8 reacties
  • 1781 Bekeken

Reputatie 2
Hallo ik heb een vraag, ik zou graag de Huawei P20 Pro pre-orderen met een verlenging echter moet ik een Dual SIM toestel nemen voor zakelijk toestellen. Nu is de P20 volgens mij in Single en Dual SIM leverbaar, is degene die jullie verkopen Dual SIM? Ik kan bij jullie nergens iets vinden over Dual of Single SIM?
Mvg,
Peter
icon

Beste antwoord door David 14 april 2018, 13:54

Hoi Peter,

Op een enkele uitzondering daar gelaten, leveren wij geen toestellen met dualsim. Heel soms komt het voor dat een toestel enkel en alleen in de dual-variant wordt geleverd (zoals de Samsung Galaxy S9 en S9+), maar dat gebeurt niet vaak. In het geval van de P20 gaat het dus om een enkele sim.

Als je hier nog meer info over nodig hebt, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peter,

Op een enkele uitzondering daar gelaten, leveren wij geen toestellen met dualsim. Heel soms komt het voor dat een toestel enkel en alleen in de dual-variant wordt geleverd (zoals de Samsung Galaxy S9 en S9+), maar dat gebeurt niet vaak. In het geval van de P20 gaat het dus om een enkele sim.

Als je hier nog meer info over nodig hebt, dan horen we het graag van je!
Reputatie 1
oud topic
maar ik heb een Huawei p20 pro en deze heeft dual sim
gebruik het niet maar je kunt op deze telefoon ook app dubbel maken zodat je 2 accounts kunt gebruiken
bv 2 whatsapp naast elkaar
Hmm.

Na ontvangst telefoon viel het op dat het single sim versie is.
Dacht dat ze allemaal dual sim waren.

Jammer 😞
Voel me gen...d
Reputatie 1

ik heb via belsimpel met verlengen t-mobile de Huawei P20 Pro L29

deze kan 2 simkaarten aan

de Huawei P20 Pro L09 deze dus niet

Yep.. had ook moeten doen. Te laat nu :(
Is echt stom om anno 2018 nog 'locked' telefoons te leveren.

Maar was wel eurotje per maand goedkoper dan bij belsimpel :)
Toch als ik geweten had, had ik belsimpel gedaan.
Reputatie 1
Zit toch geen sim lock meer op telefoons
Ik weet niet hoe jij hem hebt gekocht maar ik betaal het toestel gelijk helemaal
Voor 5gb en onbeperkt bellen nog geen 15 euro in de maand
Maar ik vind wel raar (had er niet eens naar gekeken) dat bij belsimpel wel dubbel sim is en bij t-mobile enkel sim
Nee, er zit geen simlock op. Maar simtray heeft 1 plek. Andere is dicht. Schijnt ook softwarematig niet kan 😎als je tray zou wisselen
Reputatie 1
Nee zal niet gaan werken met een andere sim houder

Reageer