Beantwoord

Huawei P7 valt uit

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
mijn telefoon valt steeds uit en alle wachtwoorden moet ik opnieuw invoeren.het is een het is een huawei p7
icon

Beste antwoord door Amy 26 oktober 2015, 14:46

Hey Wim,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik hoop dat we je kunnen helpen om dit probleem op te lossen! 🙂

Hoe vaak valt je toestel uit? Kun je hem nog wel gebruiken? Gebeurt dit bij een bepaald proces of op random momenten? Ik wil je adviseren om dit topic van Willem eens door te lezen. Het staat vol met tips voor wanneer je toestel niet helemaal weer doet wat hij moet doen!

Wil je aan ons laten weten of je verder bent gekomen met het topic? We horen het graag!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Wim,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik hoop dat we je kunnen helpen om dit probleem op te lossen! 🙂

Hoe vaak valt je toestel uit? Kun je hem nog wel gebruiken? Gebeurt dit bij een bepaald proces of op random momenten? Ik wil je adviseren om dit topic van Willem eens door te lezen. Het staat vol met tips voor wanneer je toestel niet helemaal weer doet wat hij moet doen!

Wil je aan ons laten weten of je verder bent gekomen met het topic? We horen het graag!
Hallo Amy,hij valt regelmatig uit.terug zetten naar fabrieksinstellingen hadden ook geen enkele effect.ik heb de telefoon weggebracht voor reparatie.heb er weinig vertrouwen in.ze zeggen dat hij gerepareerd is.dus maar even afwachten of ze het euvel hebben gevonden.gr Wim
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Wim,

Jammer dat de eerste handelingen niet tot een oplossing hebben geleid. Goed dat je in de tussentijd zelf actie hebt ondernomen en je telefoon ter reparatie hebt opgestuurd.

Laat je ons weten of de telefoon weer naar behoren werkt? Ik ben benieuwd!
donderdagavond mijn toestel op gehaald en vandaag weer voor reparatie terug gebracht.nog steeds het zelfde probleem nu ook dat hij vast loopt.bij de reparatieservice hebben ze de nieuwste software geinstalleerd maar helaas.hopelijk wordt hij nu wel goed gerepareerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wim,

Erg vervelend om te lezen dat het toestel nog niet gerepareerd is.

Goed dat je hier gelijk actie hebt ondernomen en het toestel weer opgestuurd hebt. Kun je ons op de hoogte stellen van de uitkomst? Ik hoop dat het nu gewoon goed opgelost wordt.

Als wij op dit moment nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten!
hallo allemaal,ik heb mijn toestel voor de tweede keer weggebracht voor reparatie.
en wat denk je....ik heb een nieuw toestel gekregen.
bedankt T-Mobile voor de goede service.
gr wim
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wim,

Thanks voor de update. Heeeeeeel fijn dat je een nieuw toestel hebt gehad! Heel veel plezier er mee! 😃

Reageer