Beantwoord

Huawei P8 blijft hangen


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
mijn telefoon blijft meerdere malen per dag hangen, moet dan opnieuw opstarten, kan iemand me hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Issam 16 mei 2018, 16:18

Hoi Frums,

Gek zeg, dat is natuurlijk niet handig.. Sinds wanneer heb je hier last van?

Zou je willen controleren of je al gebruik maakt van de nieuwste software op je telefoon? Heb je de nieuwste software en blijf je dit probleem hebben dan wil ik je vragen om een volledige back-up te maken van je gegevens en je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Probeer je toestel daarna uit zonder je back-up terug te plaatsen. Bij het terugzetten van de back-up kan je namelijk de app (boosdoener) terugzetten die dit misschien veroorzaakt. Ervaar je geen problemen na het terugzetten van je toestel naar de fabrieksinstellingen, dan weten we in ieder geval dat je toestel in orde is, maar dat één van je applicaties of instellingen dit veroorzaakt.

Je kan dan handmatig de apps 1 voor 1 terugplaatsen en de telefoon tussendoor regelmatig testen. Langzaam maar zeker kom je er dan achter welke app de boosdoener is.

Mocht je ook na het terugzetten van je toestel naar de fabrieksinstellingen problemen ervaren dan ligt het aan je telefoon zelf. Je kan dan een kijkje nemen in het grote reparatie topic. Hier vind je alle informatie over het reparatieproces.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie. Houd je ons op de hoogte? Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar je bevindingen. 🙂

Ps. instructies voor het maken van een back-up en fabrieksreset vind je op onze toestelhulp pagina.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Frums,

Gek zeg, dat is natuurlijk niet handig.. Sinds wanneer heb je hier last van?

Zou je willen controleren of je al gebruik maakt van de nieuwste software op je telefoon? Heb je de nieuwste software en blijf je dit probleem hebben dan wil ik je vragen om een volledige back-up te maken van je gegevens en je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Probeer je toestel daarna uit zonder je back-up terug te plaatsen. Bij het terugzetten van de back-up kan je namelijk de app (boosdoener) terugzetten die dit misschien veroorzaakt. Ervaar je geen problemen na het terugzetten van je toestel naar de fabrieksinstellingen, dan weten we in ieder geval dat je toestel in orde is, maar dat één van je applicaties of instellingen dit veroorzaakt.

Je kan dan handmatig de apps 1 voor 1 terugplaatsen en de telefoon tussendoor regelmatig testen. Langzaam maar zeker kom je er dan achter welke app de boosdoener is.

Mocht je ook na het terugzetten van je toestel naar de fabrieksinstellingen problemen ervaren dan ligt het aan je telefoon zelf. Je kan dan een kijkje nemen in het grote reparatie topic. Hier vind je alle informatie over het reparatieproces.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie. Houd je ons op de hoogte? Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar je bevindingen. 🙂

Ps. instructies voor het maken van een back-up en fabrieksreset vind je op onze toestelhulp pagina.
hallo issam,

ik heb hier sinds een week last van.

maar dank je wel voor je hulp, mijn software is up to date. maar toen ik naar de fabrieksinstellingen aan het zoeken was, kwam ik netwerk resetten tegen. dit hielp heel even,maar helaas dit was van korte duur. ik ga nu jouw voorstel proberen. en hou je op de hoogte.
groetjes Rita

Reageer