Vraag

Huawei p8 lite kan geen verbinding maken met internet

• 11 mei 2016
  • 2 reacties
  • 5241 Bekeken

Mijn Huawei p8 lite telefoon, kan geen verbinding maken met internet , en vindt ook geen netwerken de lijst bij wifi is helemaal leeg, hoe kan dit komen. Ik heb de telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen, hier zegt hij dat ik een android update moet downloaden, maar hiervoor heb je wifi nodig.:( zit nu al een week te kloten, heb mijn telefoon best vaak nodig voor het regelen van dingen, dus dit is niet zo handig

2 reacties

Reputatie 2
Ik denk dat mijn antwoord je dan niet blij gaat maken. Je geeft aan dat je het toestel al hebt teruggezet naar fabrieksinstellingen en dat dit niet geholpen heeft. In dit geval is er een grote kans dat het probleem een hardwareprobleem is. Dit kan bijvoorbeeld betekenen dat de verschillende componenten van je toestel niet meer correct werken.

Heeft je toestel geen val- of stootschade en geen waterschade, dan kan je in dat geval waarschijnlijk een beroep doen op je garantie. Dit houdt wel in dat je het toestel ter reparatie moet aanbieden en je deze ongeveer 2 weken kwijt bent.

Mocht je het toestel ter reparatie aanbieden en valt het niet onder de garantie, betaal je altijd onderzoekskosten. Deze zijn ongeveer €38. Valt het wel onder de garantie, worden deze kosten en de reparatiekosten uiteraard verhaald op de fabrikant.

Je kan het beste even langs de T-Shop gaan om je toestel ter reparatie aan te bieden. Dit werkt meestal het snelst.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maxbartholome,

Welkom op ons Forum!

Vreemd probleem zeg. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kon je voorheen wel verbinding maken met WiFi? Werkt je mobiele data ook niet? Op deze pagina kun je stappen doorlopen om WiFi te activeren.

Laat je mij weten of het daarmee wel lukt? Mocht dat niet het geval zijn dan zou het probleem aan je toestel kunnen liggen en dan zou een reparatie de oplossing kunnen zijn zoals Trajh91 ook aangeeft.

Reageer