Vraag

Huawei P8 Lite reageert niet meer

• 4 januari 2016
  • 1 reactie
  • 14955 Bekeken

Dit toestel stond waarschijnlijk op lage batterij. Toen kreeg ik hem niet opgestart. Laden helpt niet. Wel komen er bij binnenkomende berichten nog knipperende groen licht. Maar ik krijg mijn toestel niet meer aan. Er is geen schade dus wat gaat hier mis? Hoe los ik dit op

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Huaweime,

Dat klinkt niet best, er is verder niets gebeurd waardoor dit probleem de kop op stak?

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart of je telefoon aan een computer gekoppeld, om te kijken of je hier het probleem mee weet op te lossen? Anders kun je proberen via deze manier je telefoon op te starten:

- Schakel je Huawei telefoon uit;
- Houd de 'Volume Omlaag'- en de 'AAN/UIT'-knop gezamenlijk ingedrukt (ongeveer 15 seconden);
- Wacht tot het scherm met drie opties verschijnt en laat vervolgens de 'Volume Omlaag' knop los.

Hier kan je het systeem rebooten of een harde reset uitvoeren. Het uitvoeren van een harde reset heeft wel als nadeel dat je hierbij je bestanden kwijtraakt. Hopelijk kun je dit vermijden!

Ik ben benieuwd of het op deze manier lukt! We horen het graag van je, ook als we nog ergens bij kunnen helpen! 🙂

Reageer