Beantwoord

Huawei P8 Lite start niet meer op na lege batterij

• 26 maart 2017
  • 4 reacties
  • 2127 Bekeken

mijn batterij was 2% toen mijn telefoon uit zichzelf afsloot. Toen ik hem aan wilde zetten, ging hij niet aan maar gingen er lampjes branden, 1x rood 2x groen, en dat 2x achter elkaar. 😞
icon

Beste antwoord door Pilovali 27 maart 2017, 08:59

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Misschien is de batterij gewoon té leeg. Heb je al geprobeerd om hem even voor ~30-60 minuten aan de later te doen en kijken als ie daarna wel start?

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Misschien is de batterij gewoon té leeg. Heb je al geprobeerd om hem even voor ~30-60 minuten aan de later te doen en kijken als ie daarna wel start?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ironman13,

Een goede suggestie inderdaad van onze Klantexpert Pilovali, want het lijkt er in eerste instantie inderdaad op dat jouw toestel even helemaal leeg was. Heeft een flinke oplaadsessie geholpen om jouw toestel weer aan de praat te krijgen?

Je kunt anders ook even testen of jouw telefoon wel herkend wordt wanneer je deze aan een computer hangt. Als de telefoon dan wel zichtbaar is, dan is dat in ieder geval positief! We horen dan ook graag van je hoe het er op dit moment voor staat en of je het toestel alweer aan de praat hebt gekregen!

We zien jouw reactie graag tegemoet! 🙂
Ik heb hem heel de nacht laten "rusten", en vandaag aan de oplader gedaan, gelukkig laadde hij op! bedankt voor het reageren!:$
Reputatie 7
Badge +20
Super dat jouw Huawei het weer doet! 😃

Reageer