Beantwoord

Huawei P8 Lite vind geen wifi-netwerken meer.

• 24 juni 2016
  • 3 reacties
  • 3572 Bekeken

Sinds vandaag vind mijn Huawei P8 lite geen enkel wifi-netwerk meer.Wifi staat uiteraard aan. Er is geen update of zo geïnstalleerd, hoe krijg ik weer verbinding via wifi.
icon

Beste antwoord door Amy 25 juni 2016, 10:56

Goedemorgen Joost,

O,jee dat klinkt niet goed! En dat kost je nu natuurlijk ook enorm wat MB's! :S

Ik hoop dat dit gemakkelijk op te lossen is. Zou je hiervoor de tips uit dit topic eens door willen nemen. Vaak kan een fabrieksreset al een hoop problemen oplossen.

Laat je aan ons weten of het lukt? Mocht dat niet het geval zijn dan is er waarschijnlijk iets mis met de Wi-Fi ontvanger van je toestel. Je zou het toestel dan ter reparatie kunnen aanbieden. In bovenstaand topic lees je daar ook meer informatie over.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Joost,

O,jee dat klinkt niet goed! En dat kost je nu natuurlijk ook enorm wat MB's! :S

Ik hoop dat dit gemakkelijk op te lossen is. Zou je hiervoor de tips uit dit topic eens door willen nemen. Vaak kan een fabrieksreset al een hoop problemen oplossen.

Laat je aan ons weten of het lukt? Mocht dat niet het geval zijn dan is er waarschijnlijk iets mis met de Wi-Fi ontvanger van je toestel. Je zou het toestel dan ter reparatie kunnen aanbieden. In bovenstaand topic lees je daar ook meer informatie over.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Heb gisteren een nieuwe p9 lite gekocht. Hij kan de wifi thuis niet vinden.
In de winkel ging het toestel zonder probleem op de wifi.
Uitzetten van router, toestel resetten heeft geen effect.
Wat nu? Verder zitten alle smartphones ( zelfs de nieuwe van mijn dochter) zonder problemen op de wifi(ook laptop en iPad).
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ruth,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.

Reageer