Beantwoord

Huawei P8 microfoon werkt niet

• 26 november 2016
  • 1 reactie
  • 1744 Bekeken

Wanneer ik gebeld wordt hoor ik degene die mij belt niet, de beller hoort mij wel. Zomaar ik een headset aansluit of ik zet de luidspreker aan, hoor ik de beller wel. Is dit een bepaalde instelling of moet mijn toestel ter reparatie aanbieden?
icon

Beste antwoord door Issam 28 november 2016, 13:03

Hoi Harger,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover navraag doet. Ik vermoed dat je jouw toestel ter reparatie aan moet bieden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hierin staan een aantal tips die je kan volgen voordat je jouw toestel opstuurt. Helpen deze tips en instructies niet, dan vind je daar ook de uitleg over het aanbieden van je toestel ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte? Als je andere vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Harger,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover navraag doet. Ik vermoed dat je jouw toestel ter reparatie aan moet bieden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hierin staan een aantal tips die je kan volgen voordat je jouw toestel opstuurt. Helpen deze tips en instructies niet, dan vind je daar ook de uitleg over het aanbieden van je toestel ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte? Als je andere vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je!

Reageer