Beantwoord

Huawei P8 stopt er steeds mee

• 3 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 2565 Bekeken

Mijn Huawei P8 stopt er steeds mee terwijl de batterij niet leeg is. Dit gebeurt gemiddeld 1 x per dag.
Ik wil niet terug naar de fabrieksinstellingen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Amy 5 oktober 2016, 08:47

Hi Margalief,

Wat onhandig dat je toestel er steeds mee stopt! 😞

Wel fijn om te zien dat Bobby je al naar een mega handig topic heeft doorgestuurd. Heb je dat al bekeken? Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Verder ben ik erg benieuwd of je toestel misschien uitvalt bij het gebruik van een bepaalde app. Zou je daar eens op kunnen letten? Als het toestel namelijk telkens uitvalt als je bijvoorbeeld Facebook opent, kan het maar zo dat die bepaalde app er voor zorgt dat je toestel het niet uithoudt!

Ik ben benieuwd naar je reactie, wil je ons op de hoogte houden hier?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Maartje,

Je had eerder ook al problemen met je toestel. 😞 Ik heb jouw vraag dan ook verplaatst naar je vorige topic. Zou je de bovenstaande tips eens door willen nemen? Ben erg benieuwd of je er mee uit de voeten komt!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Whatsapp doet het alleen maar als ik de datum terug zet naar 17 oktober.
Het bijwerken van whatsapp lukt niet.
Verder kan ik opeens geen sms-jes meer versturen.
En dan heb ik ook nog het probleem dat mijn toestel er steeds mee stopt terwijl de batterij lang niet leeg is.
Hoe los ik deze probleempjes op?
Hartelijk dank.
Maartje.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Margalief,

Wat onhandig dat je toestel er steeds mee stopt! 😞

Wel fijn om te zien dat Bobby je al naar een mega handig topic heeft doorgestuurd. Heb je dat al bekeken? Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Verder ben ik erg benieuwd of je toestel misschien uitvalt bij het gebruik van een bepaalde app. Zou je daar eens op kunnen letten? Als het toestel namelijk telkens uitvalt als je bijvoorbeeld Facebook opent, kan het maar zo dat die bepaalde app er voor zorgt dat je toestel het niet uithoudt!

Ik ben benieuwd naar je reactie, wil je ons op de hoogte houden hier?
Hallo,

Welkom op het forum,
Je kan hier even kijken klik

Reageer