Beantwoord

Huawei p8 valt uit

• 14 april 2016
  • 3 reacties
  • 2136 Bekeken

Een week geleden begon mijn toestel raar te doen. Wanneer ik een foto maak, schakelt mijn toestel zich automatisch uit. Hij geeft dan aan dat hij leeg is, terwijl er dan nog ruim genoeg batterij in zit. Nu begint hij dit ook te doen wanneer ik andere apps geopend heb, zoals facebook. Wat kan dit zijn en wat kan ik hier aan doen? Het is dus een huawei p8 met een abonnement van t-mobile. Heb er geen verzekering op lopen dus weet ook niet bij wie ik aan moet kloppen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sam- 14 april 2016, 16:00

Hoi Rowiedelaat,

Ik wil je allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum heten. Leuk dat je hier je vraag stelt. De reden waarom is natuurlijk minder leuk.

Goed dat je dit bij ons aankaart, want dit moet natuurlijk opgelost worden. Erg vreemd dat je toestel blijft uitvallen. Het is erg lastig om op afstand de oorzaak van het probleem te achterhalen. Mocht je toestel gerepareerd moeten worden dan kan dit natuurlijk via ons. Je hebt namelijk standaard 2 jaar garantie op je toestel, dus als er geen sprake is van val-, stoot- of waterschade dan kan je jouw toestel gewoon ter reparatie aanbieden.

Voordat je jouw toestel ter reparatie aanbiedt wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Hierin wordt omschreven welke stappen je kan volgen voordat je 'm opstuurt. Misschien is het helemaal niet nodig om je telefoon op te sturen! Laat ons weten of je hiermee verder komt.

Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rowiedelaat,

Ik wil je allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum heten. Leuk dat je hier je vraag stelt. De reden waarom is natuurlijk minder leuk.

Goed dat je dit bij ons aankaart, want dit moet natuurlijk opgelost worden. Erg vreemd dat je toestel blijft uitvallen. Het is erg lastig om op afstand de oorzaak van het probleem te achterhalen. Mocht je toestel gerepareerd moeten worden dan kan dit natuurlijk via ons. Je hebt namelijk standaard 2 jaar garantie op je toestel, dus als er geen sprake is van val-, stoot- of waterschade dan kan je jouw toestel gewoon ter reparatie aanbieden.

Voordat je jouw toestel ter reparatie aanbiedt wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Hierin wordt omschreven welke stappen je kan volgen voordat je 'm opstuurt. Misschien is het helemaal niet nodig om je telefoon op te sturen! Laat ons weten of je hiermee verder komt.

Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Mijn toestel doet precies hetzelfde!
Reputatie 4
Badge +13
Hey Katvoed,

Ai, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je telefoon zomaar uitvalt! Heb je al een kijkje genomen in ons 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic, zoals Issam hierboven goed aangeeft? Wellicht dat je het kan oplossen zonder dat je de telefoon ter reparatie hoeft aan te bieden!

Mocht je toestel toch gerepareerd moeten worden, dan kan dit natuurlijk via ons. Er zit namelijk standaard 2 jaar garantie op je toestel, dus als er geen sprake is van val-, stoot- of waterschade dan kan je jouw toestel gewoon ter reparatie aanbieden.

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, we helpen je uiteraard graag! 😃

Reageer