Beantwoord

Huawei P8 valt uit na val

• 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

hallo ik heb een vraag ik heb een nieuwe huawei p8 gekocht tweedehands en liet hem een keer vallen nie zo hard en sinds dien valt die steeds uit als ik hem neerleg op tafel start die uit ze eigen op en vraagt die steeds om de pincode wat kan ik hieraan doen
icon

Beste antwoord door Bas 16 januari 2018, 16:59

Hey Denise,

Wat leuk om je hier op ons forum te zien! Alleen de reden waarom is natuurlijk minder, heb je net een nieuwe telefoon en dan krijg je dit. 😞 Heb je toevallig de aankoopbon van de telefoon erbij gekregen? Dan zou je namelijk kunnen kijken of je hem voor een reparatie kunt opsturen. Anders zou ik je willen adviseren met de telefoon naar een reparatiewinkel bij jou in de buurt te gaan. Wie weet kunnen zij je meer vertellen over het defect en wat de reparatiemogelijkheden zijn!

Mocht je verder nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +13
Hey Denise,

Wat leuk om je hier op ons forum te zien! Alleen de reden waarom is natuurlijk minder, heb je net een nieuwe telefoon en dan krijg je dit. 😞 Heb je toevallig de aankoopbon van de telefoon erbij gekregen? Dan zou je namelijk kunnen kijken of je hem voor een reparatie kunt opsturen. Anders zou ik je willen adviseren met de telefoon naar een reparatiewinkel bij jou in de buurt te gaan. Wie weet kunnen zij je meer vertellen over het defect en wat de reparatiemogelijkheden zijn!

Mocht je verder nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!

Reageer