Beantwoord

Huawei P9 batterij valt uit bij 20-30%

Mijn Huawei P9 van nog geen jaar oud valt zomaar uit bij een batterij van 20-30 % heel irritant. Denk dat de batterij zijn beste tijd gehad heeft maar dat mag toch niet gebeuren met een toestel van nog een jaar oud. Is dit garantie?
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 januari 2018, 11:39

Hoi Dennis.s,

Dat is inderdaad nog niet oud en dus zou het toestel het nog gewoon soepeltjes moeten doen!

Toevallig heb ik een paar dagen terug iemand anders beantwoord met een soortgelijk probleem, zie dit topic. Misschien kun je daar ook wat tips uithalen, zoals eerst een reset uitproberen.

Wat betreft garantie: als er geen sprake is van gebruikersschade, dan zal dit zeker onder garantie vallen! Je kunt de reparatievoorwaarden ook nog even doorlezen.

Hopelijk is jouw toestel snel weer de oude. Hou je ons op de hoogte?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Dennis.s,

Dat is inderdaad nog niet oud en dus zou het toestel het nog gewoon soepeltjes moeten doen!

Toevallig heb ik een paar dagen terug iemand anders beantwoord met een soortgelijk probleem, zie dit topic. Misschien kun je daar ook wat tips uithalen, zoals eerst een reset uitproberen.

Wat betreft garantie: als er geen sprake is van gebruikersschade, dan zal dit zeker onder garantie vallen! Je kunt de reparatievoorwaarden ook nog even doorlezen.

Hopelijk is jouw toestel snel weer de oude. Hou je ons op de hoogte?
Dank voor je antwoord.

Reageer