Huawei P9 lite scherm doet raar

• 20 juli 2017
  • 2 reacties
  • 7301 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een jaartje mijn Huawei p9 Lite en die bevalt. Maar vandaag heb ik een probleem. Ik pakte mijn telefoon, maar die stond opeens helemaal uit. Ik startte het opnieuw op, maar er kwam geen hauwei logo, niks. Hij trilde wel heel even (precies hoe hij ook trilt bij opstarten). En hoewel het scherm bij de aanknop lang ingedrukt te houden, nog steeds zwart bleef, kwam er opeens een seconde lang een soort ruis-beeld. (wat je op tv 'sneeuw' noemt). De batterij is gewoon vol, en het oplaadlampje geeft gewoon licht bij opladen. Op een reset reageert ie ook niet, (volumeknop en uitknop indrukken) Ik heb zelfs de simkaart erin en eruit gedaan, ook dit hielp niet. Enig idee????

2 reacties

Badge +1
Kijk ff of je de nieuwste update op je telefoon geinstalleerd hebt.
Kijk het ff aan een paar keer of die normaal opstart, zo niet, er zit nog fabrieksgarantie op je telefoon, ik zou 'm ter reparatie aanbieden nu het nog kan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Huawei,

Balen dat je toestel kuren vertoont. Ook jammer dat een harde reset niet werkt. Je zou het volgende kunnen proberen; laad je toestel een half uur op en probeer dan een reset met volumeknop + power. Hier kan je het systeem rebooten of een harde reset uitvoeren. Mocht dat niet werken dan zou je inderdaad je toestel ter reparatie moeten aanbieden. Op deze pagina vind je meer informatie.

Laat je even of de tip heeft geholpen?

Reageer