Beantwoord

Huawei P9 Lite scherm reageert niet meer

• 1 maart 2018
  • 1 reactie
  • 1727 Bekeken

'huawei p9 lite scherm reageert niet meer, ook niet na herstart via aan/uit en volume omhoog knop, dan meldt hij steeds dat ik simpin1 moet invoeren maar dat lukt dus niet als het scherm het niet doet. iemand nog een oplossing?'
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2018, 11:48

Hey Judith,

Als het hele scherm het niet meer doet, dan lijkt er toch echt iets in de hardware kapot te zijn. Wellicht is het toestel gevallen of zat het ergens klem? Als niets werkt, dan raad ik je aan om het toestel ter reparatie aan te bieden, zodat een reparatiedienst hier naar kan kijken. Ik zie niet terug of je dit toestel bij ons hebt aangeschaft, maar als dit wel (eerder) is gebeurd, dan kun je de telefoon via deze pagina aanmelden. Zo niet, dan kun je het toestel aanbieden bij de verkoper van de telefoon. Zij kunnen je dan aangeven hoe dit opgepakt wordt! 🙂

Als wij je hier nog verder bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Judith,

Als het hele scherm het niet meer doet, dan lijkt er toch echt iets in de hardware kapot te zijn. Wellicht is het toestel gevallen of zat het ergens klem? Als niets werkt, dan raad ik je aan om het toestel ter reparatie aan te bieden, zodat een reparatiedienst hier naar kan kijken. Ik zie niet terug of je dit toestel bij ons hebt aangeschaft, maar als dit wel (eerder) is gebeurd, dan kun je de telefoon via deze pagina aanmelden. Zo niet, dan kun je het toestel aanbieden bij de verkoper van de telefoon. Zij kunnen je dan aangeven hoe dit opgepakt wordt! 🙂

Als wij je hier nog verder bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer