Beantwoord

Huawei verschillende problemen

• 21 januari 2016
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

hallo
1. telefoon valt spontaan op ongelegen momenten geheel uit. en start dan uit zichzelf weer op.
2. app's werken niet naar behoren. door klikken in bericht bv facebook of twitter niet mogelijk. app reageert niet dus afsluiten en opnieuw beginnen.
3. de tijdklok loop niet op de juiste tijd mee.
4. heb niet overal internet waar ik het eerst wel had.

graag oplossingen in het nederlands.

vr grt
icon

Beste antwoord door Amy 24 januari 2016, 09:22

Hey Renealmelo,

Ook namens mij, welkom op het forum!

Had je de reactie van Pilovali al gezien? Heb je het toestel toevallig al terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd!

In dit topic vind je allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Zou je daar eens een kijkje in willen nemen? Deze kunnen voornamelijk je eerste twee punten helpen oplossen. Wat de klok betreft. Heb je al geprobeerd deze aan te passen naar de juiste tijd(szone)? Dit kun je zelf instellen in de instellingen.

Verder is het natuurlijk nogal vervelend dat je niet overal internet hebt. Merk je dit voornamelijk op bepaalde locaties? Kun je daar wel bellen en sms'en? Ik wil je adviseren om dit topic eens door te nemen. Je vindt daar de antwoorden op verschillende vragen die over het netwerk gaan.

Wil je ons op de hoogte houden hier? Ik help je graag mee om dit tot een goed einde te brengen :8
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het lijkt erop dat je veel problemen hebt. Je kunt proberen om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
Je moet wel zorgen dat je een backup maakt van je bestanden, anders kun je die kwijt raken ;)

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Renealmelo,

Ook namens mij, welkom op het forum!

Had je de reactie van Pilovali al gezien? Heb je het toestel toevallig al terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd!

In dit topic vind je allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Zou je daar eens een kijkje in willen nemen? Deze kunnen voornamelijk je eerste twee punten helpen oplossen. Wat de klok betreft. Heb je al geprobeerd deze aan te passen naar de juiste tijd(szone)? Dit kun je zelf instellen in de instellingen.

Verder is het natuurlijk nogal vervelend dat je niet overal internet hebt. Merk je dit voornamelijk op bepaalde locaties? Kun je daar wel bellen en sms'en? Ik wil je adviseren om dit topic eens door te nemen. Je vindt daar de antwoorden op verschillende vragen die over het netwerk gaan.

Wil je ons op de hoogte houden hier? Ik help je graag mee om dit tot een goed einde te brengen :8
probleem lijkt opgelost naar terug zetten naar fabrieksinstellingen. wel veel werk om alles weer terug te halen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Renealmelo,

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het terugzetten naar de fabrieksinstellingen geholpen heeft, dat kan inderdaad vaak helpen!

Was het nog gelukt om al je gegevens terug te zetten? Als wij nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag! 🙂

Reageer