Vraag

Huawei wifi doet het niet

• 24 september 2016
  • 1 reactie
  • 544 Bekeken

Hallo,

Ik heb eerder een topic geplaatst over mijn facturen waar het leek of Ik de facturen niet betaald had. Inmiddels is dat probleem opgelost, maar het begon allemaal bij het volgende probleem; ik kan met mijn Huawei ALE-L21 niet op een wifi. Het toestel vind wel alle netwerken, alleen zodra ik ga connecten pakt hij het niet met de zin 'netwerk is ontzegt'. Met andere toestellen en laptops kan ik wel op alle wifi's.

Ik dacht dat het dus aan achterstallige betalingen zou liggen. Dat bleek niet zo waardoor het nogsteeds een raadsel is voor mij.

Groetjes Bram & Sara

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Bram & Sara,

Na wat zoekwerk ben ik er al gauw achter gekomen dat het een probleem is dat regelmatig voorkomt. Er zijn vele meldingen van, maar helaas geen concrete oplossing.

In sommige gevallen werkt het om de router even helemaal uit te schakelen en na een paar minuten weer opnieuw op te starten. Staat de laatste software op je toestel? Anders raad ik je verder aan om dit topic door te nemen voor suggesties. Hopelijk kun je het hiermee alsnog oplossen!

We horen graag van je wat je uiteindelijk allemaal geprobeerd hebt en wat de uitkomst is geweest. Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag! 🙂

Reageer