Beantwoord

Huawei Y 300

• Doet lekker mee
  • 28 reacties
Hallo allemaal ik heb een vraag weet iemand dat ik heb een Huawei Y 300 nu wil ik weten zit daar een tomtom op in de bestanden geef hij dat wel aan
maar ik zie geen icon er voor hoop snel op anwoord gr Frank
icon

Beste antwoord door JohnH 21 februari 2014, 10:03

Welke bestanden geven aan dat er in een Huawei Y300 een "Tom Tom"  zou zitten ?

Als er een telefoon is waarvan ik weet welke bestanden er op staan (out of the box) is het de Y300...... en heb nog nooit iets van Tom Tom gezien.

Er zit op het toestel een prima GPS ontvanger en met bijvoorbeeld een gratis navigatie App kun je ook prima navigeren maar zoals Casper aangeeft, Tom Tom is prijzig en heeft geen overeenkomst met Huawei om gratis eventjes te worden meegeleverd.

Als je aangeeft om welke bestanden het gaat kan ik wellicht een en ander verduidelijken.

John

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hi Roxio,

Een officiele TomTom applicatie zal er niet op staan: die kost in de Play Store zo rond de € 40,-.

Wel zal de Google Maps erop staan die je kunt gebruiken voor de navigatie. Die is gratis.

Kun je met dit antwoord uit de voeten?

Groet,
Casper.
Welke bestanden geven aan dat er in een Huawei Y300 een "Tom Tom"  zou zitten ?

Als er een telefoon is waarvan ik weet welke bestanden er op staan (out of the box) is het de Y300...... en heb nog nooit iets van Tom Tom gezien.

Er zit op het toestel een prima GPS ontvanger en met bijvoorbeeld een gratis navigatie App kun je ook prima navigeren maar zoals Casper aangeeft, Tom Tom is prijzig en heeft geen overeenkomst met Huawei om gratis eventjes te worden meegeleverd.

Als je aangeeft om welke bestanden het gaat kan ik wellicht een en ander verduidelijken.

John

Reageer