Vraag

Huawei Y300 blijft hangen bij opstarten?

  • 22 juli 2014
  • 9 reacties
  • 6223 Bekeken

Mijn Huawei Y300 blijft sinds vanmorgen vasthangen bij het opstarten en wel bij het T Mobile logo!?!?!?

Heeft iemand dit ook gehad en wat kan ik doen?
Batterij, simkaart en sdkaart eruit gehaald, maar dit zonder effect.
Elke keer bij opstarten blijft hij vasthangen bij T Mobile logo!

Wie o wie kan mij helpen???????:?

9 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @emstelon

De enigste optie is een hard reset.
Je bent helaas al je gegevens kwijt die erop staan..

informatie:
Omhoog/omlaag: volume + en -
Bevestigen: aan/uit knop

Zo doe je een hard reset:
1. Houdt de aan/uit knop + volume omhoog ingedrukt totdat je in een menu komt.
2. Ga omlaag naar: Wipe data/factory reset > bevestig.
3. Ga omlaag naar: Yes -- delete all user data > bevestig.
4. Je toestel wordt helemaal gereset en start als het goed is gewoon weer op! :)

Laat maar weten! :)

Groetjes Leroy,
Hoi Leroy,

Resetten uitgevoerd en daarna rebooting, echter blijft telefoon bij logo T Mobile weer hangen!?!?!
Reputatie 6
Badge +13
@emstelon

Dat is vreemd!
Heb je de accu er al eens uitgehaald?
Ja accu=batterij al eerder eruit gehaald.
Reputatie 6
Badge +13
Probeer het toestel eens op te starten zonder simkaart en micro sd-kaart.
Reputatie 6
Badge +16
@emstelon

Wat balen dat je nog steeds problemen ervaart met je Huawei. Ik wilde een aantal suggesties doen, maar ik zie dat leroy98ecker je al van veel informatie heeft voorzien. Mocht je toestel na meerdere pogingen en suggesties vanuit ons of bijvoorbeeld leroy98ecker nog steeds niet werken dan kan je jouw telefoon ter reparatie aanbieden.

Dit kan je online, telefonisch of in een van onze T-Mobile Shops doen. Laten we hopen dat het niet zo ver komt! 🙂
Inmiddels werkt telefoon weer!?!?! Batterij niet goed geladen??????
Reputatie 6
Badge +13
@emstelon

Dat mag niet het probleem zijn..
Als een toestel opstart dan moet deze goed geladen zijn. > 5%.
Helaas kan men niet in het toestel kijken wat er aan de hand was, anders had ik dit graag willen weten. 😉
Reputatie 6
Hoi Emstelon

Fijn dat het toestel weer normaal werkt 🙂 Als je denkt dat het komt doordat het laden niet goed is gegaan, dan even in de gaten houden. Misschien is de lader of het kabeltje defect. Laten we hopen dat het geen van beiden is en dat alles verder prima gaat vanaf nu 🙂

Reageer