Beantwoord

huawei y300 opnieuw defect?

Waarom ooit nog een huawei kopen? Net een nieuwe opgehaald(gekregen van huawei/-mobile) nadat de oude voor de 3e keer naar de reparatie is geweest en weet je wat. Ook deze blijft steken bij t opstarten op t huawei loge(net als de vorige 3*)
Dus bij deze waarom ooit nog een huawei kopen?
icon

Beste antwoord door Chris076 11 december 2014, 10:14

Hoi nooit meer huawei,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend om te lezen dat je opnieuw problemen hebt met jouw toestel! Dit is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik heb jouw gegevens bekeken en zie dat je nog gebruik maakt van een hele oude simkaart. Dit kan bij nieuwe toestellen voor problemen zorgen. Ik heb je daarom een nieuwe simkaart toegestuurd. Over enkele dagen krijg je deze per post toegestuurd 🙂 Zou je, zodra je deze hebt ontvangen, willen controleren of het probleem is verholpen met deze nieuwe simkaart?
Laat je even weten of hiermee jouw probleem is opgelost en of je goed geholpen bent hiermee?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hoi nooit meer huawei,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend om te lezen dat je opnieuw problemen hebt met jouw toestel! Dit is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik heb jouw gegevens bekeken en zie dat je nog gebruik maakt van een hele oude simkaart. Dit kan bij nieuwe toestellen voor problemen zorgen. Ik heb je daarom een nieuwe simkaart toegestuurd. Over enkele dagen krijg je deze per post toegestuurd 🙂 Zou je, zodra je deze hebt ontvangen, willen controleren of het probleem is verholpen met deze nieuwe simkaart?
Laat je even weten of hiermee jouw probleem is opgelost en of je goed geholpen bent hiermee?
De simkaart zit er nu niet in, heb de batterij er 10sec uitgehad en heb daarna de telefoon aan de oplader gedaan. T enigste wat ik nu weer te zien krijg is t huawei logo verder beurt er nx:@:@.
Dus zou t echt aan een oude simkaart liggen......
Reputatie 7
Badge +15
Hoi, :)

Een nieuwe simkaart in gebruik nemen is in ieder geval het proberen waard!

Dit lost namelijk vaak problemen op met nieuwe toestellen waarin oude type simkaarten niet optimaal kunnen werken.

Houd je ons op de hoogte wanneer je de nieuwe simkaart in gebruik hebt genomen?
Zojuist een nieuwe sim geplaast!!
Dus nu ff de super telefoon aan zetten.
Zit ik nu al 5 min tegen t opstart logo te kijken. Kortom helaas t mobile dit werkt niet
Reputatie 6
Hallo,

Ik vind het heel vervelend dat dit met jouw nieuwe toestel gebeurd. Ook vreemd omdat de toestellen gecontroleerd worden.
Je geeft aan dat de nieuwe simkaart geplaatst is, alleen zie ik niet in ons systeem dat deze is geactiveerd. Heb je misschien iemand in jouw omgeving van wie je een simkaart kunt lenen om dit te testen tot je jouw nieuwe simkaart hebt ontvangen?

Reageer