Vraag

Huawei Y300 simlock verwijderen

Wie kan mij helpen de simlock van mijn Huawei Y300-100 te verwijderen.
Ik heb de unlockcode van T mobile gekregen maar als ik deze ingeef krijg ik de melding dat het is mislukt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Ruud,

Allereerst welkom op het forum!

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben je als het goed is alsnog de juiste code gemaild. Heb je het hier al mee geprobeerd?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
hier hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +15
@ Yvonnedv

Balen dat het niet lukt! Heb je de stappen uit de toestelhulp om de simlock te verwijderen al geprobeerd?

Als dit niet gelukt is zou je mij in een privébericht kunnen voorzien van je IMEI-nummer? Dan ga ik het doorsturen naar de juiste afdeling en voorzien we je zo snel mogelijk van een nieuwe code! 🙂

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Als je die stappen volgt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. De unlock code heb ik wel gekregen en op een andere site heb ik gevonden hoe ik het moet doen. Het imei nummer wat ik overigens ook al per mail en FB gestuurd heb zal ik je per pb sturen
Reputatie 7
Badge +15
@ yvonnedv

Bedankt voor het IMEI-nummer! Ik heb dit doorgezet naar de sim-unlock-afdeling en zij gaan contact met je opnemen hierover!

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer