Beantwoord

Huawei Y300 Wel of niet simlockvrij?

Toon eerste reactie

115 reacties

Ik vind die heeeel korte termijn wel heeeel erg lang duren.
Kunnen jullie geen datum afgeven waarop we de op;ossing kunnen verwachten.
Ik ben helemaal met je eens dat het wel weer heel erg lang aan het duren is.  De update zou vorige week getest worden en helaas kan ik geen indicatie geven of hij er dan nu echt aan zit te komen.... Bij de vorige update zat er weken tussen testen en de relase...

Sorry als ik verwachtigingen heb opgeroepen, ik had informatie gekregen dat men hoopte de update in de laatste week van 2013 nog uit te brengen.....
Het laatste wat ik aan informatie heb gekregen is dat de software in de planning stond om vorige week gestest te worden.... Het blijft dus nog even afwachten en laten we hopen dat T-Mobile er een beetje vaart achter gaat zetten.

En nogmaals sorry voor het blij maken met een halfdode mus 🙂
Hallo,

heb enige tijd geleden een sim unlock code aangevraagd. deze werkte niet. heb al diverse malen contact gezocht met tmobile, maar kom daar ook geen stap verder. krijg telkens de mededeling we zijn er mee bezig nog even geduld.dan krijg ik vervolgens een mail dat ik zal worden terug gebeld. ook dat word niet gedaan.

Mijn vraag is nu zou nu toch eindelijk graag een werkende sim unlock code willen hebben. ook zou ik graag bij deze code een code willen hebben die de simblock counter kan resetten als je per ongeluk te vaak de verkeerde code hebt ingevuld heb de code nu 4 keer geprobeerd. wil dus straks niet met een niet werkend toestel zitten. door tmobile word ontkend dat deze code bestaat. maar hij is er wel degelijk.

word nu toch hoop ik wel een keer geholpen en niet met een antwoord van nog even geduld, dat heb ik nu wel genoeg gehad. ook geen bericht met we bellen terug want dat gebeurt ook niet.

graag gewoon een mail met de diverse codes of een pm op dit forum zou wenselijk zijn.

alvast bedankt.

met vriendelijke groet de Haan

ps schijnt dat @tom hier veel ervaring mee heeft volgens dit topic misschien kan hij van dienst zijn
Reputatie 7
Badge +15
@mdehaan

Tom is er momenteel niet dus je moet het met mijn antwoord doen ;)

Ik heb direct contact opgenomen met de juiste afdeling zodat we hier zo snel mogelijk een oplossing voor vinden en je weer gebruik kan maken van je toestel! Ik vind het namelijk erg vervelend om te lezen dat dit tot op heden nog niet is opgelost! Deze afdeling zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wil je mij op de hoogte houden?
Ga ik zeker doen bedankt voor uw reactie
heb de nieuwe code binnen en deze werkt
Reputatie 6
Hoi mdehaan,

Fijn om te lezen dat je de unlockcode hebt ontvangen en dat het gelukt is om jouw toestel simlockvrij te maken. Veel plezier nog met jouw toestel 🙂
Razza schreef:

@margreeth

Ik kan me voorstellen dat je het opgelost wilt hebben. Als je mij in een privébericht de volgende gegevens stuurt zal ik dit doorzetten naar de afdeling die hierover gaat zodat jij alsnog de juiste unlock code krijgt. :)

• IMEI nummer
  • Waar aangeschaft?
  • Unlock code per e-mail of post ontvangen?

Ik wacht je bericht af!

Ik heb hetzelfde probleem met de Huawei. Eind 2013 bij de Kijkshop gekocht. Volgens T mobile is hij simlock vrij als het IMEI nummer intikt. Maar stop je de ander sim erin dan blijft hij vragen om een simlockcode.
Bij de Kijshop ben ik geweest en die sturen me door naar jullie. Ook in de T mobileshop konden ze me niet helpen.
Kan ik ook mijn gegevens doorsturen?
Reputatie 6
Hoi Anky,

Welkom bij ons op het Forum!

Ik begrijp dat je jouw toestel graag simlockvrij wil hebben. Wil je in een privébericht naar mij de volgende gegevens even sturen:
* IMEI nummer (*#06# intoetsen op jouw telefoon)
* Waar heb je het toestel gekocht.
* Hoe je de unlockcode wil ontvangen, per post of per email.

Met deze gegevens kunnen wij navraag doen bij de fabrikant zodat we je de unlockcode alsnog kunnen toesturen.
Ik wacht jouw berichtje af 🙂
Hoe stuur ik een privebericht?
In 2013 twee toestellen (Acsend Y300) gekocht in de T-Mobile shop. SIM lock vrij werd aangegeven. Echter blijkt dat er wel degelijk een simlock op de toestellen zit.
Bij opvragen unlock code word aangegeven dat de betreffende emeinummers simlock vrij zijn.
Dat schiet dus niet op.
Op vragen via twitter wordt door T-Mobile Webcare niet gereageerd.
Meer dan een jaar geleden heb ik een Huawei Ascend Y300 met simlock gekocht (firmware versie: b171). Ik kwam er achter dat je na een jaar de telefoon kunt unlocken met behulp van een code van de site. Helaas werkte deze code niet en ben ik op het forum opzoek gegaan. Sommige mensen hebben de code werkend kunnen krijgen door het laatste cijfer te veranderen. Dit werkt bij mij ook niet. Nadat ik de code een aantal keer fout had ingevoerd, kwam er unlock SIM BLOCK te staan. Nu werkt ook de simkaart van t-mobile niet meer. Hoe ik kan ik nu de simlock er af kan krijgen?
Reputatie 5
Goedemorgen trollaap,

Het simlockvrij maken van je toestel kan maar een paar keer gedaan worden. Doe je dit te vaak dan gaat het toestel volledig op slot en kan deze alleen nog via het reparatiecentrum simlockvrij gemaakt worden. In dit geval kun je het beste het toestel ter reparatie aanbieden via de T-Mobile website of de dichtstbijzijnde T-Mobile Shop. Vergeet niet om een kopie van de aankoopbon mee te sturen, dit is je garantiebewijs.
Welke achterlijke gladiool heeft verzonnen dat het toestel op slot gaat na teveel fouten pogingen?
Met nota bene de code die ik van t-mobile's site gekregen heb?? En waarom maken jullie een site die nietsvermoedende gebruikers verkeerde code's geeft? Jullie maken het wel erg moeilijk hé...
Stelletje criminelen...
Reputatie 7
Badge +20
Hey trollaap,

Waarschijnlijk die gladiool die ervoor wilde zorgen dat niet iedereen lukraak codes kan uitproberen om telefoons simlockvrij te maken. Als je gelijk aan de bel had getrokken toen de code het niet bleek te doen hadden we je hierin nog kunnen helpen.

We proberen het iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken, sorry dat dat in jouw geval niet gelukt is!

Reageer