Beantwoord

IMEI-nummer opzoeken

• 9 juli 2017
  • 9 reacties
  • 1551 Bekeken

Hoi!

Weet t-mobile mijn IMEI nummer? Het doosje heb ik niet meer en mijn telefoon is gestolen. Of kan ik voor deze vraag beter de klantenservice bellen? De politie heeft dit nummer namelijk nodig om hem op te kunnen sporen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 10 juli 2017, 13:05

Hi Johanna,

Wat naar dat jouw toestel gestolen is! :S

Kan het kloppen dat je jouw telefoon niet bij T-Mobile hebt aangeschaft? Ik zie namelijk niet terug dat er bij ons ooit een abonnement met toestel is aangeschaft, altijd een Sim Only. Wij hebben dan ook geen gegevens van jouw telefoon in onze systemen staan. Je geeft al aan dat je geen doosje, kassabon of bevestiging meer hebt, daar staat het IMEI-nummer namelijk sowieso op. Misschien is deze toch nog ergens te vinden? Zo niet, dan zou ik aankloppen bij de verkoper van de Sony. Heel misschien hebben zij nog een kopie van de bon voor je in het archief. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk! :)

Laat je weten of er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen? Succes!
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Johanna,

Vervelend, maar er zijn manieren... Het is wel een beetje afhankelijk van welke telefoon je hebt, zo weet ik voor Android telefoons een manier:

https://myaccount.google.com/dashboard

Inloggen en dan staat er een kopje "Devices" (of in NL apparaten?). Klik daar op zodat die open klapt en als het goed is komt dan jouw telefoon naar voren... Inclusief het IMEI nummer.

Hopelijk helpt dit, zo nee... post even welke telefoon je hebt en dan kan mogelijk iemand anders met ervaring op dat type telefoon je helpen.
Helaas Poco-loco, als ik op het lijstje druk van mijn apparaten zie ik niet het IMEI nummer tussen staan. Wel weet ik het modelnummer nu! Het is een Sony Xperia SP C5303. Bedankt daar voor!
Reputatie 7
Badge +20
heb je de orderbevestiging nog? Daar moet het nummer ook op staan
Nee die heb ik niet meer
Reputatie 7
Badge +20
Hi Johanna,

Wat naar dat jouw toestel gestolen is! :S

Kan het kloppen dat je jouw telefoon niet bij T-Mobile hebt aangeschaft? Ik zie namelijk niet terug dat er bij ons ooit een abonnement met toestel is aangeschaft, altijd een Sim Only. Wij hebben dan ook geen gegevens van jouw telefoon in onze systemen staan. Je geeft al aan dat je geen doosje, kassabon of bevestiging meer hebt, daar staat het IMEI-nummer namelijk sowieso op. Misschien is deze toch nog ergens te vinden? Zo niet, dan zou ik aankloppen bij de verkoper van de Sony. Heel misschien hebben zij nog een kopie van de bon voor je in het archief. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk! :)

Laat je weten of er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen? Succes!
Hi David,

Ik heb hem niet bij tmobile aangeschaft dat was ik vergeten, oeps! Dan probeer ik het via de verkoper. Heel erg bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +20
Haha kan gebeuren! Hopelijk kan de verkoper je helpen! 🙂
Hallo. Dezelfde is bij gisterenavond gebeurd. Ik zit in Engeland op vakantie en mijn telefoon werd uit mijn hand gepakt. 😞 Ik voel me daar heel rot over. Ik heb de politie gebeld maar ze vragen inderdaad voor het IMEI nummer van mijn telefoon. Ik heb de mijne wel bij T-Mobile aangeschaft ergens voor Kerst 2014 met een 2-jarige abonnement. De abonnement bleef doorlopen t/m begin dit jaar en toen heb ik mijn simkaart omgezet naar een PrePaid. Is het nog steeds achter te halen wat het IMEI nummer van mijn telefoon was?
Reputatie 7
Badge +20
Hi TeodoroKralcheva,

Wat jammer dat je toestel is gestolen! 😞 Mijn collega Mitch gaat jou van een reactie voorzien via Facebook.

Reageer