Vraag

in gesprek en geen conctact met server


Beste tmobile,

Ik maak sinds vorige week vaak mee dat mensen mij een whats app sturen om te zeggen dat ik wel heel lang aan het bellen ben. Ik ben dan geheel niet aan de telefoon maar ben dus niet bereikbaar! Dit is absoluut niet fijn en hoe kan dit worden opgelost? Daarnaast kan ik ook op die momenten niet mailen en krijg de melding geen contact met server. Ik heb mijn telefoon al een paar keer helemaar uit gezet batterij eruit gehaadl en weer opnieuw aangezet. Soms werkt dat maar vandaag ook niet meer. Wat nu?

6 reacties

beste T mobile, waarom krijg ik totaal geen reactie! Ik ben ondertussen al naar de winkel geweest en heb een neiuwe sim kaart gehad. Echter probleem niet opgelost. Mensen die mij bellen kfijgen soms een in gesprek toon en soms te horen dat dit toestel momenteel niet bereikbaar is. Ik merk hier zelf niets van en denk de hele tijd dat ik bereikbaar ben. Het wordt nog leuker soms krijg ik een sms van t mobile dat ik een oproep heb gemist terwijl ik die persoon dan net ophang na een gesprek. Of mijn tel gaat 1 keer over en vervolgens stopt en dan krijg ik ook de sms oproep gemist.

Ik heb het ook al met een ander toestel geprobeerd zelfde verhaal! een jaar geleden (ongeveer) heb ik het zelfde probleem gehad!

Wat is hier aan te doen?
Reputatie 4
Hoi Blackiemir, 

Er zijn een aantal zaken wat je kan doen.
Je kan je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen om te kijken of dit werkt. Maak dan wel eerst een update van je data en dergelijke, omdat die verloren gaan. 
Om terug te gaan naar fabrieksinstellingen zie: http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/lg
somst helpt uit-aanzetten van je telefoon ook wel eens :D
Verder kan je een dekkingsklacht indienen tegen de slechte dekking, mocht je deze ervaren. Dit kan dan via: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart
Dan wordt er door een technisch specialist gekeken naar je dekking bij jou in de omgeving en hierover kan je dan gebeld worden. 
Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
@ blackiemir

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! 😞 Je ervaart dit probleem dus sinds ongeveer 1 week? Is dit op één specifieke locatie of ervaar je dit overal? Van welk type toestel maak je momenteel gebruik?

Wanneer je behoefte hebt aan een snel antwoord kan je jouw vraag voortaan ook stellen via Facebook of Twitter. De reactiesnelheid is hier namelijk sneller dan op het Forum, omdat we hier klanten de gelegenheid willen geven om elkaar te helpen. Ik hoor graag van je zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen! 🙂
Beste Willem, ik ervaar dit probleem vast al langer maar ben pas op de hoogte gebracht door derden dat ik niet bereikbaar ben soms sinds iets meer dan een week. Ik heb een LG3 maar hetzelfde probleem heb ik ook al gehad met mijn blackberrie. Ook heb ik toen een formulier ingevuld mbt de dekking en dat ga ik dus ook niet weer doen. Mijn collega heeft ook tmobile en heeft geen problemen. En nee het andere standaard antwoord van het ligt aan je toestel daar trap ik ook niet in want ik heb het ook al met een HTC geprobeerd en zelfde probleem.

Het zit ergens bij jullie. Maar waar,,,,,

Hoi Blackiemir, Er zijn een aantal zaken wat je kan doen.Je kan je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen om te kijken of dit werkt. Maak dan wel eerst een update van je data en dergelijke, omdat die verloren gaan. Om terug te gaan naar fabrieksinstellingen zie: http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/lgsomst helpt uit-aanzetten van je telefoon ook wel eens :DVerder kan je een dekkingsklacht indienen tegen de slechte dekking, mocht je deze ervaren. Dit kan dan via: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaartDan wordt er door een technisch specialist gekeken naar je dekking bij jou in de omgeving en hierover kan je dan gebeld worden. Groetjes Tribaltim



Beste Tribaltim,
Als je mijn berichten leest 🙂 Dan zie je dat ik alle standaard dingen al gedaan heb. Aan en uit zetten, ander toestel proberen etc. Het zit ergens bij de instellingen aan jullie kant en niet bij  mij. bereik is hier prima bij collega's met t mobile en het is niet alleen op een plek maar ook in andere plaatsen als ik daar ben met mijn toestel Ook met mijn blackberry heb ik dit probleem gehad.
Reputatie 4
@ blackiemir

Bedankt voor je reactie! Ik wou je geen 'standaard' antwoord geven hoor. Om een goede analyse te maken van een probleem is het namelijk noodzakelijk om te weten waar het probleem precies zit. Wanneer je overal niet goed bereikbaar bent, lijkt het namelijk eerder op een toestelprobleem dan op een netwerkprobleem.. In ieder geval goed dat je dit daarom met een ander toestel hebt getest! :)

Ik zie dat mijn collega jouw gegevens heeft doorgestuurd naar een netwerkspecialist. Die gaat jouw melding onderzoeken en zal je binnen 10 werkdagen voorzien van een terugkoppeling.

Reageer