Beantwoord

Inkomende gesprekken worden doorgeschakeld


Hallo,

Door het whatsappen kom ik er nu pas achter na een half jaar, dat ik niet gebeld kan worden. De inkomende gesprekken worden geblokkeerd. Ik heb in alle instellingen niets aan staan, over blokkeren en doorschakelen. Begrijp niet goed waar ik dit moet controleren en welke opties er wel of niet aangevinkt moeten worden. Wie helpt mij verder???
icon

Beste antwoord door iamPuk 1 februari 2014, 23:27

Als de code ##002# niet heeft geholpen controleer dan eens of je de "niet storen" functie aan hebt staan in het toestel.
Deze functie zorgt ervoor dat je of een gesprekstoon krijgt of dat men gelijk doorgeschakeld wordt naar de voicemail.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Hoi Spelly, welkom op het forum. :)

Welke telefoon heb je en wat krijgt de beller precies te horen als deze jou belt? Toets eens de code ##002# in en dan de beltoets. Hiermee hef je alle doorschakelingen op.
Reputatie 5
Badge +13
Als de code ##002# niet heeft geholpen controleer dan eens of je de "niet storen" functie aan hebt staan in het toestel.
Deze functie zorgt ervoor dat je of een gesprekstoon krijgt of dat men gelijk doorgeschakeld wordt naar de voicemail.
Hoi Spelly, welkom op het forum. :)

Welke telefoon heb je en wat krijgt de beller precies te horen als deze jou belt? Toets eens de code ##002# in en dan de beltoets. Hiermee hef je alle doorschakelingen op.


Hoi Minty, Ik heb een Samsung Galaxy Pocket Neo. De code geprobeerd, maar geen resultaat. 
De bellers krijgen verschillende dingen te horen, dit nummer is niet in gebruik, ingesprek of meteen de voicemail.
Als de code ##002# niet heeft geholpen controleer dan eens of je de "niet storen" functie aan hebt staan in het toestel.
Deze functie zorgt ervoor dat je of een gesprekstoon krijgt of dat men gelijk doorgeschakeld wordt naar de voicemail.


Hoi iamPuk, De code heeft dus niet geholpen, maar die "niet storen" functie kan ik niet vinden in het toestel. De beller krijgt te horen dat dit nummer niet in gebruik is, ingesprektoon of meteen de voicemail.
Reputatie 6
@Spelly

Je kunt het toestel terugzetten naar de fabrieksintellingen. Dit kun je doen door het toestel met de computer te verbinden en Samsung Kies te installeren. Je kunt ook deze stappen volgen op de website van Samsung. Het is aan te raden een backup van jouw gegevens te maken, deze gaan hierbij verloren.

Wil je laten weten of hiermee het probleem is opgelost?
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/spelly-332999/"

Je kunt het toestel terugzetten naar de fabrieksintellingen. Dit kun je doen door het toestel met de computer te verbinden en Samsung Kies te installeren. Je kunt ook deze stappen volgen op de https://"http://help.ee.co.uk/system/selfservice.controller?CONFIGURATION=1016&PARTITION_ID=1&secureFlag=false&segment=consumer&TIMEZONE_OFFSET&CMD=VIEW_ARTICLE&ARTICLE_ID=1701882&CUSTOM_BRAND=EE". Het is aan te raden een backup van jouw gegevens te maken, deze gaan hierbij verloren.

Wil je laten weten of hiermee het probleem is opgelost?


Hoi Chris076,
Wel spannend resetten, via Samsung Kies is het niet gelukt. Maar wel met je link. Dan hiervoor. Kan nu de meeste instellingen en apps laten herstellen en een aantal dingen aanvullen. Gelukkig.
Reputatie 6
Badge +16
@Spelly

Mooi om te horen dat de informatie van Chris076 nuttig was. Heeft dit ook het probleem met betrekking tot jouw bereikbaarheid opgelost?

Reageer