Beantwoord

Instellen internet en WiFi werkt niet

• 30 mei 2016
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Ondanks wi fi aan geen internet verbinding
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2016, 10:08

Hoi Edsko j,

Welkom op ons forum!

Je bericht is wel wat kort van stof.. Om een duidelijker beeld te krijgen van het probleem stel ik je dus een flink aantal vragen. Heb je wel internet wanneer je géén gebruikmaakt van WiFi? Heb je het op 1 WiFi-netwerk of op meerdere? Als je het op 1 netwerk hebt, heb je het WiFi-netwerk dan al eens opnieuw ingesteld op je telefoon of je router opnieuw ingesteld? Van welk toestel maak je gebruik en heb je hier de instellingen voor internetten al eens op nagekeken?

Zoals gezegd een heleboel vragen, maar dit helpt ons om het probleem inzichtelijk te krijgen. Je hebt namelijk een databundel en er staan geen blokkades actief, het probleem lijkt dus ergens in je toestel te zitten..

We horen het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Edsko j,

Welkom op ons forum!

Je bericht is wel wat kort van stof.. Om een duidelijker beeld te krijgen van het probleem stel ik je dus een flink aantal vragen. Heb je wel internet wanneer je géén gebruikmaakt van WiFi? Heb je het op 1 WiFi-netwerk of op meerdere? Als je het op 1 netwerk hebt, heb je het WiFi-netwerk dan al eens opnieuw ingesteld op je telefoon of je router opnieuw ingesteld? Van welk toestel maak je gebruik en heb je hier de instellingen voor internetten al eens op nagekeken?

Zoals gezegd een heleboel vragen, maar dit helpt ons om het probleem inzichtelijk te krijgen. Je hebt namelijk een databundel en er staan geen blokkades actief, het probleem lijkt dus ergens in je toestel te zitten..

We horen het graag van je!
Probleem opgelost,winkel T mobile heeft mijn router wachtwoord vergeten in te stellen

bedankt voor je antwoord.

Ik wil wel graag weer van het forum af.

vr.gr. Edsko J
Reputatie 7
Badge +15
Hey Edsko,

Fijn dat het opgelost is! Werkt alles nu helemaal naar behoren? 🙂

Het is niet mogelijk om je forumaccount te verwijderen, alle informatie op het forum word gebruikt om ook andere klanten met dezelfde problemen te helpen. Wel kunnen we natuurlijk je username veranderen zodat je niet meer onder je eigen naam gevonden kan worden via Google en dergelijke zoekmachines. Wil je laten weten of we dit voor je kunnen aanpassen?

Reageer