Beantwoord

Instellingen internet Microsoft Lumia 550

• 7 februari 2016
  • 7 reacties
  • 931 Bekeken

Heeft iemand ervaring met de instellen van een Lumia 550 bij t-mobile?
icon

Beste antwoord door David 9 februari 2016, 14:26

Hey Twannie3,

De oorzaak zit in dit geval niet in je telefoon qua instellingen, maar in je prijsplan. Ik zie namelijk dat je gebruik maakt van Basis Sim, maar zonder databundel. Bij het Basis Sim-prijsplan zit geen onbeperkt internet op lage snelheid, zoals dat wel het geval is bij Stel Samen & Stel Bij.

Als je dus gebruik wilt maken van internet, dan kun je via je My T-Mobile een databundel inschakelen en dan zou het gewoon goed moeten werken! :)

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je een berichtje achterlaten!
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Twannie3, welkom op het forum.

Zou je kunnen aangeven welke instellingen je bedoelt? Zijn het de netwerkinstellingen waar je naar op zoek bent, of wil je iets anders instellen?
Het zijn de instellingen die nodig zijn om oa op internet te kunnen ALS je geen wifi hebt op dat moment.
(Sorry voor mijn in complete vraag)
Hoi Twannie3.

Gebeurt wel vaker dat een vraag incompleet is, dat geeft niet zo. We vragen iedereen hier gewoon de hemd van het lijf. ;)

Hoe je op een Windows Phone het internet kunt instellen, kun je in *dit topic* lezen.

Mocht je er niet uitkomen, kun je hier in een berichtje aangeven waar je tegenaan loopt. 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Twannie3,

Welkom op ons forum! Ik zie dat Kaassausje je al heeft geholpen, top! Laat je even weten of het is gelukt? Stel jezelf ook voor in het voorsteltopic als je wil. We zijn benieuwd naar wie je bent! :D

Je kunt uiteraard ook voor andere vragen terecht op het forum! We helpen je graag.
Beste allemaal. Gisteravond nog de aanwijzingen gevolgd echter zonder het beoogde resultaat. Mijn toestel, met windows 10 erop, is nog steeds niet in staat een verbinding te creëren ALS ik geen wifi zou hebben. Ook internetbankieren en whats-appen gaat dan niet. Wel als ik wifi aanzet, geen probleem. Maar buiten niets, nada, noppes. Er is ook geen toestelhulp beschikbaar voor dit type terwijl dit toestel door t-mobile wordt aangeboden. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hey Twannie3,

De oorzaak zit in dit geval niet in je telefoon qua instellingen, maar in je prijsplan. Ik zie namelijk dat je gebruik maakt van Basis Sim, maar zonder databundel. Bij het Basis Sim-prijsplan zit geen onbeperkt internet op lage snelheid, zoals dat wel het geval is bij Stel Samen & Stel Bij.

Als je dus gebruik wilt maken van internet, dan kun je via je My T-Mobile een databundel inschakelen en dan zou het gewoon goed moeten werken! :)

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je een berichtje achterlaten!
Davis, dank je wel voor je bericht. Zojuist een databundel ingeschakeld. Zal morgen dan wel goed moeten werken. Nogmaals dank voor jullie bemiddelingsactiviteiten. Groet, Twannie3

Reageer